انجمن های اسلامی امروزه اثرگذاری بسیار زیادی را در جامعه دارند.

یزد(پانا) - دبیرکا اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور: انجمن‌های اسلامی قبل و بعد از انقلاب فعالیت‌های خود را پیگیری و دنبال و امروزه اثرگذاری بسیار زیادی را در جامعه دارند.

کد مطلب: ۹۷۵۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انجمن های اسلامی  امروزه اثرگذاری بسیار زیادی را در جامعه دارند.

حسین تاریخی در همایش "عهد وفا " که باهدف تجلیل از پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد با اشاره به اینکه انجمن‌های اسلامی مظلومانه فعالیت‌های خود را در طول چهل سال گذشته پیگیری کرده است، اظهار داشت: انجمن‌های اسلامی قبل و بعد از انقلاب فعالیت‌های خود را پیگیری و دنبال و امروزه اثرگذاری بسیار زیادی را در جامعه دارند.

دبیر کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بابیان اینکه انجمن‌های دانش‌آموزی در طول چهل سال گذشته تأثیرگذاری بسیار خوب و مطلوبی داشته است، گفت: امروزه در هر دستگاه و اداره‌ای وارد می‌شوید، تأثیرات خوب انجمن‌های اسلامی را به‌وضوح می‌بینید.

وی افزود: کمتر مسؤولی در ذهن داریم که الآن توانسته باشد به مدارج بالا برسد ولی در زمان مدرسه تأثیرگذار و اثرگذار نبوده باشد و انجمن‌های اسلامی کار حائز اهمیت و پررنگی را انجام می‌دهند که این نقش را در دانش آموزان به وجود می‌آورند تا در آینده بتوانند برای کشور مثمر ثمر باشند.

تاریخی، خاطرنشان کرد: اعضای انجمن‌های اسلامی و فارغ‌التحصیلان در هر دوره محور مشترکی به نام ولی‌فقیه دارند و پای انقلاب و نظام و ولی‌فقیه خود ایستاده و پافشاری می‌کنند و این ستونی است که این مجموعه دارد و به خود می‌بالد.

دبیر کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد: کارهای بزرگ و جدی پیش رو خواهیم داشت که شاید شروع فعالیت انجمن‌های اسلامی در مدرسه مقدمه‌ای است که در آینده باید در کشور انجام گیرد.

وی در پایان، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی روزهای بسیار ویژه‌ای را در پیش رو دارد و با مرور اتفاقات کشور و محیط پیرامون و عرصه جهانی، کمتر کسی است که متوقع باشد که آینده پیش روی کشور، آینده ویژه‌ای نیست و ما باید عملکرد خاصی داشته باشیم و مستلزم این است که همه‌کسانی که به انقلاب دل‌بسته‌اند همت کنند تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

منیع : خبرگزاری فارس از یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار