نجات باران سه ساله از ارتفاع در شهر بازی

تهران (پانا) - کودک سه ساله‌ای که در کابین وسیله بازی شهربازی در جاده ی خاوران گرفتار شده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

کد مطلب: ۹۷۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نجات باران سه ساله از ارتفاع در شهر بازی

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی، در پی تماس پدر یک کودک سه ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فرزندش در کابین وسیله بازی در شهربازی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۸:۱۵ غروب روز گذشته زنگ ایستگاه ۶۶ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به همراه تیم نجات ۱۵، بالابر هیدرولیکی و تشک نجات روانه جاده خاوران، شهربازی قیامدشت کرد.

مالک جنگجو فرمانده آتش نشانان، دراین باره گفت: محل حادثه یک شهربازی در جاده خاوران بود که دختر بچه سه ساله‌ای به نام باران سوار بر یکی از کابین‌ها شده و با قطع ناگهانی برق این وسیله، در ارتفاع ۸ متری سطح زمین معلق مانده بود.

وی با اشاره به اشتغال پدر کودک در این شهربازی افزود: نیروهای عملیات بی‌درنگ تا رسیدن عوامل اداره برق، ایمن سازی‌های لازم را با باز کردن تشک نجات و راه‌اندازی بالابر انجام دادند.

جنگجو تصریح کرد: با رسیدن یکی از عوامل فنی شهربازی و از رده خارج کردن چرخ و فلک و کنترل به صورت مکانیکی، آتش‌نشانان موفق به جابجایی کابین این غول آهنی شدند و با کم کردن ارتفاع آن، دسترسی به این کودک که دچار ترس و وحشت شده بود، میسر شد.

وی بیان کرد: نیروهای عملیات کودک را بدون هیچ آسیبی نجات دادند و به آغوش پدر بازگرداندند.

آتش‌نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار