همایش تجلیل ازمربیان پیشتاز مناطق نیروهیر وناحیه ۲اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش وپرورش ، معاون تربیت بدنی وسلامت ، مدیر سازمان دلنش آموزی استان ، مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ ازمربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی مناطق نیروهیر وناحیه ۲اردبیل در کانون فرهنگی وتربیتی شهید رجایی اردبیل تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۷۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل ازمربیان پیشتاز مناطق نیروهیر وناحیه ۲اردبیل برگزار شد

احمد ناصری ،مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل در حاشیه تجلیل ازمربیان پیشتاز مناطق نیروهیر وناحیه ۲اردبیل در گفت وگو با پانا ازعملکرد بسیار خوب مربیان در خصوص هدایت دانش آموزان پیشتاز قدردانی و روحیه ایثارگرانه آنان را سبب بروز این اتفاق بزرگ دانست.

او آموزش شادابی، ساده‌زیستی و آرامش به دانش‌آموزان را لازم و ضروری دانست و با اشاره به پیشرفت روزافزون علم در دنیا بیان داشت: فرزندان ما باید مهارت اجتماعی و مشارکت در فعالیت‌های متنوع گروهی و جمعی را بیاموزند.

ناصری تصریح کرد: آینده‌سازان جامعه باید در کنار آموزش‌های رسمی به‌صورت عملی و منطبق با آرمان‌های عقیدتی و ملی کشور با زندگی و اجتماع آشنا شوند و زندگی سالم اجتماعی را بیاموزند که بهترین روش برای رسیدن به این هدف، شرکت دادن دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی و مناسب‌ترین محل برای اجرای دقیق و تحقق آن طراحی تشکیلاتی پویا و هماهنگ مانند تشکیلات پیشتازان است

مدیرکل آموزش وپرورش استان به سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش در راستای تربیت انسان صالح و رسیدن دانش‌آموز به حیات طیبه اشاره کرد و بیان داشت: سازمان دانش‌آموزی با هدف تربیت انسان صالح و اجتماعی می‌کوشد.

درابتدای همایش یوسف احمدی، مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ اردبیل نیزضمن خیر مقدم گویی به حضار از حضورمدیرکل آموزش وپرورش وهیات همراه تشکر وقدردانی کرد.

در پایان این همایش از مربیان فعال تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان با اهدای لوح وهدایا تجلیل شد.

این همایش به همت سازمان دانش اموزی استان درراستای توسعه وتقویت برنامه های سازمان دانش آموزی ودوره های آموزشی ویژه مربیان تشکیلات دانش آموزی پیشتاز درسراسر استان بمرحله اجرا در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار