رویداد همخوان؛ فرصتی برای دیده شدن نوجوانان

اصفهان (پانا) - برنامه "همخوان"، 21 آذرماه به منظورآشنایی نوجوانان با کتاب خوب در دفتر تخصصی نوجوان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۷۵۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رویداد همخوان؛ فرصتی برای دیده شدن نوجوانان

مدیر دفتر تخصصی نوجوان گفت: برنامه "همخوان" برای آشنایی نوجوانان با کتاب خوب از سوی دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که 21 آذرماه از ساعت 15:30 در خانه نوجوان برگزار می شود.
اسماسادات نکویی اظهار داشت: قرار است رویداد همخوان هر فصل برگزار شود که در فصل اول "خودم و اجتماع" و فصل دوم "خودم و خانواده" بررسی می شود.
وی با بیان اینکه در این رویداد 5 کتاب بررسی می شود، افزود: کتاب های اتاق، موو، مربای شیرین، بابالنگ دراز و زمانی که یک اثر هنری بودم که قبلا توسط نوجوانان خوانده شده توسط 5 نفر از خود آن ها که مورد داوری قرار گرفته اند در 10 دقیقه ارائه می شود.
مدیر دفتر تخصصی نوجوان با بیان اینکه نوجوانان دوست دارند دیده شوند و همخوان این فرصت را برای آن ها فراهم می کند، گفت: این نوجوانان تمام تمرین های خود را در خانه نوجوان انجام دادند و مربیان روی فن بیان و نحوه ارائه آنها تمرکز کردند تا با تم های مختلف سخنرانی این کتاب ها را ارائه کنند.
وی در پایان تصریح کرد: در همخوان فصل پاییز 5 کتاب برای زمستان اعلام می شود تا نوجوانان فرصت مطالعه آن را داشته باشند و در زمان مقرر ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار