معاون استاندار گیلان: جریان کار و تولید دچار رکود نشود

رشت (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: مسئولان کشوری و استانی برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، عزم راسخ دارند و روند و جریان کار و تولید در استان، نباید دچار وقفه و رکود شود.

کد مطلب: ۹۷۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار گیلان: جریان کار و تولید دچار رکود نشود

آرش فرزام صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری تالش، اظهار کرد: ارکان و مسئولان کشور و استان از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت می کنند و برای کاهش مشکلات حوزه تولید و اشتغال باید بیشتر تلاش شود.

وی ادامه داد: حل مشکل بیکاری نیازمند افزایش تعامل بخش های خصوصی و دولتی است و در سال رونق تولید، باید زمینه افزایش اشتغال و رونق کار و تولید را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ادامه داد: گسترش تعاملات بین بخشی، توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و تامین سرمایه در گردش مشکلات تولیدکنندگان را رفع می کند.

فرزام صفت گفت: جلوگیری از رکود جریان تولید ضرورت دارد و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم الاجراست و بانک ها و مسئولان دستگاه های مرتبط، با واحدهای تولیدی همکاری کنند.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز گفت: امروز در این جلسه، مشکلات و موانع ۱۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی مطرح و برای رفع آنها رایزنی و تصمیم گیری شد و تقاضای متصدیان این واحدها سرمایه در گردش، مجوز توسعه طرح‌ها و برقراری و افزایش ظرفیت انشعابات آب و برق بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و از شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی و کارآفرینی متعددی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار