همچون سالهای گذشته؛

آموزش و پرورش آذربایجان غربی به عنوان دستگاه برتر در زمینه اقامه نماز تقدیر شد

ارومیه(پانا) - همزمان با برگزاری اجلاسیه سراسری نماز استان آذربایجان غربی از دستگاه های برتر در زمینه اقامه نماز تجلیل شد و در این مراسم آموزش و پرورش نیز جزو دستگاههای برتر معرفی و از مدیر کل اموزش و پرورش استان تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۷۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان غربی به عنوان دستگاه برتر در زمینه اقامه نماز تقدیر شد

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگی استان اظهار داشت: عملکرد اداره کل اموزش و پرورش استان بر اساس ارزیابی های به عمل آمده مبتنی بر شاخصهای دستورالعمل ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

وی با بیان اینکه نماز عبادت مشترکی میان تمام ادیان الهی است؛ افزود: نماز محوری است نورانی که به مسیر بندگی خدای رحمان رهنمون می سازد.

محمدی با اشاره به بخشی از فعالیتهای مرتبط با اقامه نماز آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری مسابقات احکام، اذان، انشای نماز با مشارکت قریب به 62 هزار دانش آموز، توزیع کتب احکام در سطح استان به تعداد 17 هزار جلد و اجرای منشور 10 ماده ای اقامه نماز در مدارس استان در این خصوص انجام پذیرفته است.

وی از سازماندهی ائمه جماعت روحانی و فرهنگی در سامانه کلید رضوان به تعداد 671 نفر ائمه جماعت روحانی و 1471 نفر ائمه جامعت فرهنگی خبر داد و افزود: دوره آموزشی ویژه برای روحانیون شاغل در آموزش و پرورش برگزار شده است.

به گفته این مقام مسئول، اجرای طرح پیوند مدرسه، مسجد و منزل با مشارکت 239هزار و 273 نفر، اجرای طرح مدارس امین در 342 مدرسه و برگزاری دوره آموزشی مدیران مدارس طرح مبین یاوران نماز دوره اول متوسطه از دیگر اقدامات شاخص در این حوزه می باشد.

گفتنی است لوح تقدیر دستگاه برتر در زمینه اقامه نماز با امضا حجت السلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، توسط حجت السلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در اجلاسیه سراسری نماز استان تقدیم مدیر کل آموزش و پرورش استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار