مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: شورای‌دانش‌آموزی بازوان همکاری و همفکری عوامل مدرسه هستند

شهرری(پانا)-مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: مدیر و مربیان مدرسه باید از دانش‌آموزان عضو شوراهمکاری لازم را بخواهند و زمینه را برای بچه ها آماده کنند.

کد مطلب: ۹۷۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: شورای‌دانش‌آموزی بازوان همکاری و همفکری عوامل مدرسه هستند

بهروز نصیری در این رابطه خاطر نشان کرد:اعضای شورای دانش‌آموزی بایدجسور ومودب و اهل مطالعه باشند ومربیان باید نیازهای دانش آموزان را بررسی، اولویت بندی و برنامه ریزی کنید و هر کسی که انتخاب شد باید نسبت به منطقه خود یک تعصب خاصی داشته باشد.

او در ادامه گفت: دانشمندان برزگ می گویند وقتی برنامه و استراتژی مشخص برای کارهانداشته باشی در غیر این صورت تو استراتژی دیگران می شوی و برای خودت برنامه ریزی نداری توسط دیگران قورت داده می شوی.

نصیری بیان داشت: به کسی رای بدهید که این سه ویژگی را داشته باشد اول اینکه خوش صحبت و خوش بیان باشد تا به راحتی بتواند نظرات دانش آموزان را انتقال دهد و دوم اینکه بداند که چگونه و کجا سخن بگوید و از پراکنده سخن گفتن بپرهیزد و سومین ویژگی او داشتن تسلط بر هنر ارتباط گیری است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری یاد آور شد: پس از انتخابات مجلس دانش‌آموزی با منتخبین نشستی خواهم داشت و حرف‌های آنان را ویژه خواهم شنید و به آنهاحکم مشاور دانش‌آموزی ریس منطقه خواهم زد .

/خبرنگار:عاطفه طامه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار