مردم دلفان سرد ترین شب پائیزی را گذراندند

خرم آباد (پانا)رئیس اداره هواشناسی دلفان گفت: به سبب کاهش شدید دمای هوا مردم این شهرستان دیشب (دوشنبه) سردترین شب پائیزی خود رابه صبح رساندند.

کد مطلب: ۹۷۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم دلفان سرد ترین شب پائیزی را گذراندند

رسول نوری آرا روز سه شنبه در گفت : دمای هوای نورآباد درصبحگاه امروز به ۱۴ درجه زیر صفر رسید که این دما در آذرماه فصل پاییز در ۲۰ سال گذشته کم سابقه بوده است.
وی افزود: به سبب سرما و یخبندان شدید بسیاری از کنتورهای آب شهروندان دچار یخ زدگی شد و سطح معابر و کوچه های شهر نورآباد را لایه های عظیمی از یخ فرا گرفت به طوریکه تردد برای عابران و خودروها به سختی صورت می گرفت.

به گفته فرماندار دلفان، بر اثر بارش برف اخیر ارتباط ۴۰۰ روستای شهرستان دلفان قطع شد که با اقدامات انجام شده تا کنون راه ارتباطی ۳۳۰ روستا بازگشایی شده و هم اکنون ارتباط ۷۰ روستا در مناطق میربگ، ایتیوند و کاکاوند قطع است و تلاش برای بازگشایی آنان ادامه دارد.

حشمت بهمنی افزود :سیل اخیر خسارات سنگینی به راههای ارتباطی دلفان وارد کرد و این عامل موجب تاخیر در بازگشایی این روستاها شده است.
به گزارش پانا، با وجود سرما و یخبندان، صبح امروز مدارس دلفان با تاخیر آغاز نشد که این موضوع موجب نگرانی اولیا دانش آموزان مناطق شهری و روستایی شد.
شهرستان دلفان با ۱۵۰هزار نفر جمعیت درشمال استان لرستان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار