رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:

فعالیت بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در دوران دفاع مقدس ستودنی است

سمنان (پانا) - شبکه بهداشت و درمان استان سمنان ۹۶ شهید و ۴۰۰ ایثارگر، ۱۳۵ جانباز و ۷ آزاده تقدیم به کشور کرده است.

کد مطلب: ۹۷۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در دوران دفاع مقدس ستودنی است

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این همایش در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان استان سمنان ۹۶ شهید تقدیم به انقلاب کرده است، گفت: ۴۰۰ ایثارگر، ۱۳۵ جانباز و ۷ آزاده از شبکه بهداشت و درمان استان در دوران دفاع قدیم به انقلاب و نظام شده اند.

وی با بیان اینکه نیاز است تا خاطرات این دوران بازگو و خدمات آن‌ها گفته شود، افزود: این همایش نیز با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان استان سمنان برگزار شده است.

دانایی ابراز داشت: بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در این دوران در حال ارائه خدمات بسیاری است و در این مراسم هم به پاس این خدمات از بسیاری از این افراد تقدیر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه تعداد ۲۰ تیم در طرح‌های شهید رهنمون در استان سمنان همکاری داشته اند، افزود: ۲۸۰ اعزام در سال جاری در نقاط مختلف استان سمنان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مراسم از تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان دامغان که در سال جاری نمونه کشوری شده و تیم شهید رهنمون شهرستان شهرستان شاهرود که نمونه کشوری این طرح شده نیز تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار