خیر ارومیه ای ثلث اموال خود را به آموزش و پرورش آذربایجان غربی واگذار کرد

ارومیه (پانا) - ​​​​​​​مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: یک خیر ارومیه ای ثلث اموال خود را جهت بهره برداری آموزشی و فرهنگی به این نهاد واگذار کرد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خیر ارومیه ای ثلث اموال خود را به آموزش و پرورش آذربایجان غربی واگذار کرد

ابراهیم محمدی در نشست با خانواده خیر مرحوم بزرگوار «قدرت اله مریدی» افزود: این اموال شامل 2 قطعه زمین به مساحت های چهار هزار و 500 و یکهزار و 300 متر مربع در خیابان های رسالت و دفاع مقدس و یک باب مغازه و گاراژ در خیابان شهید مطهری ارومیه است.

وی با بیان اینکه تشویق و ترغیب به انجام کارهای عام المنفعه یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: طی نشستی با خانواده این خیر مرحوم و با حضور وصی قانونی وی این املاک به نهاد آموزش و پرورش واگذار شد و در همین نشست با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز، مدیر کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و امور حقوقی اداره کل تفاهم نامه‌ای در این زمینه به امضا رسید تا نسبت به احداث یک باب فضای اموزشی در یکی از این املاک واگذار شده اقدام شود.

وی یاری خیرین را یک ضرورت در امر مدرسه سازی بیان کرد و گفت: در حال حاضر، سرانه فضای آموزشی استان ۴.۰۵ مترمربع می باشد در حالی که میانگین کشوری سرانه فضای آموزشی ۵.۱۸ مترمربع می باشد.

محمدی با قدردانی از حرکتهای مثبت و اثر گذار خیرین بزرگوار و مسوولان رده بالای استان در حمایت از مدرسه سازی اضافه کرد: برای رسیدن به میانگین کشوری سرانه فضای آموزشی نیازمند ۴۵۵۰کلاس درس جدید هستیم که در صورت اتمام پروژه های فعال و ایجاد پروژه جدید تا چند سال آینده این مهم محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار