اجرای طرح کمپین محله دسترس پذیردرمنطقه بیست تهران

شهرری (پانا) - شهردار منطقه بیست از مناسب سازی پنجاه و نه مقطع معابر شهری این منطقه با اجرای طرح ابتکاری کمپین محله دسترس پذیر خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کمپین محله دسترس پذیردرمنطقه بیست تهران

فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: به منظور تسهیل تردد توان یابان، سالمندان و جانبازان به امکانات و فضاهای شهری با اجرای طرح ابتکاری کمپین محله دسترس پذیر، در طول یکسال گذشته از مجموع 102 نقطه معرفی شده توسط اعضای کانون معلولان محلات تا کنون، پنجاه و نه نقطه به طور کامل مناسب سازی شده است.

او به مناسب سازی بوستان‌ها برای استفاده معلولین بیان داشت: به منظور استفاده بهینه سالمندان و افراد دارای معلولیت از امکانات شهری، بوستانهای خانواده، توسکا، گلگون و عطر یاس مناسب سازی شده است.

او تصریح کرد: در راستای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت، عملیات حذف زوائد فیزیکی و پوشاندن آنها در محل اتصال پیاده رو به سواره رو انجام شده است.

شهردار منطقه 20 مناسب سازی نقطه ای طبق نظر توان یابان را یکی از روشهای مناسب برای بسترسازی حضور بی دغدغه اقشار خاص در جامعه برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات در راستای ارتقاء کیفیت زندگی توان یابان و با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس برای مشارکت افراد دارای معلولیت و ایجاد فرصت برابر در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی انجام شده است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار