طرح ترافیکی زمستان 98 در سراسر کشور آغاز شد

تهران (پانا) - طرح زمستانی پلیس راهور ویژه زمستان 98 صبح امروز با حضور پلیس راهور و نمایندگان دستگاه‌های امدادی و خدماتی کلید خورد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح ترافیکی زمستان 98 در سراسر کشور آغاز شد

به گزارش سایت پلیس، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور گفت: بیش از 60 هزار نیرو از 7 استان در برگزاری طرح زمستانی امسال مشارکت دارند. این طرح از 20 آذرماه آغاز شده و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور گفت: مأموران در 112 گردنه و نقاط برف‌گیر و حادثه‌خیز مستقر خواهند شد. در این طرح 4867 پایگاه ثابت و سیار فعال است.

وی افزود: سال گذشته و در طول اجرای طرح زمستانه 1026 نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند که از این تعداد 511 نفر در نقاط و گردنه‌های برفی و حادثه خیز دچار حادثه شده‌اند از این رو ما تمرکز ویژه‌ای بر روی این مساله داریم.

بیش از ۲۰ هزار و ۸۲۰ تیم خودرویی و موتور سیکلت و بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ پایگاه در طول جاده‌های کشور مستقر خواهند بود و انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: سعی داریم با استفاده از تمام ظرفیت خودرویی و حتی پهبادی بتوانیم کاهش تصادفات و جان باختگان را در زمستان امسال داشته باشیم.

وی افزود: در مجموع ۶۰ هزار نیرو از ۷ سازمان در طرح زمستانه پلیس راهور شرکت کرده‌اند. امسال خودروهایمان را تقویت کرده و ان شاءالله با ۱۳ هزار و ۷۹۱ دستگاه دوربین بتوانیم بیش از گذشته جاده ها را از نظر ترافیکی برای رانندگان امن کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: دو هزار و ۶۰۰ دستگاه ای بی اس، هزار و ۱۰۰ دستگاه دوربین البسه و ۴ هزار دست افزار به تجهیزات پلیس راهور در طرح زمستانه امسال اضافه شده است. همچنان می‌گویم ما نیازمند پشتیبانی دولت هستیم اما منتظر این پشتیبانی و حمایت نمانده و با ساماندهی مدیریتی یکپارچه و متمرکز سعی در برطرف کردن نیازهای خود داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار