مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان در دیدار با مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان:

صدور بیش از 63 هزار سند مالکیت در سطح استان زنجان

زنجان (پانا) - مهندس صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان به همراه معاونین این نهاد با ناصری آذر مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۷۵۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
صدور بیش از  63 هزار سند مالکیت در سطح استان زنجان

در ابتدا مهندس صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تبریک انتصاب به مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک تاکنون توانسته با هدف ساماندهی نظام مالکیت منازل مسکونی روستایی از مجموع ۹۲۶۷۸ واحد مسکونی روستایی برای ۶۳۱۹۱ واحد، سند مالکیت صادر نماید.

وی ادامه داد: : اقدامات جدی در خصوص صدور اسناد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر صورت پذیرفته، به طوری که تاکنون برای ۶۶۳۷ واحد مسکونی در این مناطق سند مالکیت صادر شده و با تلاش مدیران شعب بنیاد مسکن و ثبت اسناد در شهرستانها خوشبختانه هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

صنعتی منفرد با بیان اینکه، صدور اسناد مالکیت فعالیتی حقوقی و فنی برای تهیه و تنظیم مدارک و نقشه های لازم برای صدور اسناد اماکن شهری و روستایی است، افزود: این نهاد انقلابی با رسمیت بخشیدن به مالکیت ساکنین روستاها، افزایش انگیزه برای پایداری سکونت در روستاها، گسترش کالبدی موزون و طراحی شده و بهره‌گیری مناسب‌تر روستاییان از خدمات برای سرمایه‌گذاری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در زمینه تهیه و اجرای طرح صدور سند اماکن روستایی موفق عمل نموده است.

ناصری آذر در ادامه این نشست ضمن تقدیر وقدردانی از حضور مدیر کل بنیاد مسکن گفت: مجموعه ثبت اسناد و املاک هیچ گاه بنیاد مسکن را از خود جدا نمیداند و آمار اسناد صادره طی سالیان اخیر نشان از جایگاه بنیاد مسکن و اعتماد دو طرفه دارد.

وی از وجود وجه اشتراکاتی بین دو دستگاه سخن گفت و اقدامات بنیاد مسکن در عمران روستاها را بسیار مناسب دانست.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان خاطر نشان کرد: طبق بررسی از وضعیت فعلی صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت در استان، اجرای بهتر قانون الحاقی موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن یکی از الویتهای این اداره می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار