برنامه های آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در هفته پژوهش اعلام شد

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری مراسم هفته پژوهش و سایر برنامه های اجرایی در معاونت پژوهش و مناطق با شعار «پژوهش، خلاقیت و زندگی» از تاریخ 23 تا 28 آذر خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های آموزش و پرورش استان  آذربایجان غربی در هفته پژوهش اعلام شد

بهزاد باقرزاده، با تبیین برنامه های آموزش و پرورش استان در هفته پژوهش اظهار داشت: در راستای عمل به راهکارها و اهداف سند تحول بنیادین و زیرنظام های پژوهش و ارزشیابی، برنامه های هفته پژوهش استان مطابق برنامه های کشوری و طبق برنامه زمانی اعلام شده از تاریخ 23 تا 28 آذر و با شعار «پژوهش ، خلاقیت و زندگی» برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این برنامه ها اهمیت دهی به امر تحقیق و پژوهش، تعمیق و تقویت روحیه پژوهشی در بین همکاران و ایجاد انگیزه برای فعالیت های پژوهشی و تقدیر و تجلیل از فعالین این حوزه می باشد.

معاون پژوهش تصریح کرد: اجرای زنگ پژوهش در مدارس منتخب با حضور مسئولین استانی، تهیه و ارسال ویژه نامه معلم پژوهنده با عنوان«مجموعه چکیده های گزارش های اقدام پژوهی منتخب»، ویژه نامه هفته پژوهش با عنوان «معرفی فعالیت های گروه تحقیق، شیوه نگارش مقاله علمی- پژوهشی و اقدام پژوهی» به مناطق استان، برگزاری نشست های علمی و پژوهشی، کنفرانس اشاعه نتایج یافته های طرح های پژوهشی و شرکت در ویژه برنامه های مدارس از اهم اقدامات و فعالیت های مورد نظر در هفته پژوهش می باشد.

وی افزود: با همکاری اداره کل برنامه هایی مانند برگزاری مسابقه پژوهش و اقدام پژوهی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش آموزان٬ بازدید دانش آموزان از نمایشگاه ها٬ پژوهش سراها و مراکز علمی و دانشگاهی، تشکیل کارگاه های اقدام پژوهی و آموزش روش های مقاله نویسی و برگزاری مسابقات علمی معلمان و دانش آموزان، تجلیل از معلمان پژوهنده منطقه ای و دانش آموزان پژوهشگر در نواحی و مناطق استان برگزار خواهد شد.

باقرزاده مهم ترین برنامه این هفته را برگزاری مراسم متمرکز استانی در روز 26 آذر ماه ذکر کرد و گفت در این مراسم از صاحبان 10 گزارش منتخب استانی بیست و دومین برنامه معلم پژوهنده و از 39 نفر دانش آموز پژوهشگر منتخب کشوری و استانی جشنواره های جابربن حیان، نوجوان و جوان خوارزمی و المپیاد علمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار