نشست صمیمانه مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با مدیران ابتدایی

شهر ری (پانا) - نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری به همراه شورای معاونین با مدیران مدارس ، جهت آشنایی و برطرف ساختن مشکلات و موانع پیش روی آموزش، در مدارس ابتدایی ،برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمانه مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با مدیران ابتدایی

علی‌یزدان‌پناه در نشست صمیمی با شورای معاونین،کارکنان حوزه معاونت ابتدایی ومدیران مدارس، ضمن دردانی از مجموعه همکاران این حوزه جهت پیشبرد برنامه‌ها و طرحها، اظهارداشت: نتیجه جدیت، پشتکار، انگیزه و تلاش حداکثری همکاران ما در این حوزه در کسب دستاوردها و افتخارات متعدد، موثر و ارزشمند نمایان شده است.

او در ادامه ضمن ابراز رضایت از کارنامه فعالیتها و عملکرد این حوزه افزود :کماکان انتظار می رود با همت والا در جهت ارتقای کیفیت اهداف این دوره اهتمام گردد تا همواره در عرصه‌های گوناگون آموزشی و تحصیلی، بیش از گذشته خوش بدرخشد.

او با اهمیت برشمردن کلیه طرحها و برنامه‌های دوره آموزش ابتدایی بر محورهای موضوعی دیگرازجمله پرداختن به برنامه درس ملی، بهره مندی مدارس از طرح ها ، برنامه ها و تفاهم نامه ها، طرح بوم ، بازی و یادگیری، طرح مداخله به هنگام و بازدید از مدارس تاکید بیشتری ورزیدند .

یزدان پناه افزود: در ﮔﺎم اول ﺗﻔـﻮﯾﺾ ﺑﺨﺸﯽ از ﻣﺴـﺌﻮﻟﯿﺖ ﻃﺮاﺣـﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣـﻪ درﺳـﯽ ﺑـﻪ ﻣـﺪارس ﺗﻠﻘﯽ می‌شود کـﻪ در آن ﻣﺴـﺌﻮﻟﯿﺖ ﻃﺮاﺣـﯽ و ﺗـﺪوﯾﻦ دو ﺳﺎﻋﺖ از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽ شش پایه ﺑﻪ ﻣﺪارس واگذارشده و همچنین ﻣﯿﺰان و ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﺎﻋﺎت اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﻨﻮط ﺑﻪ کیفیت عملکرد ﻣﺪارس در اﯾﻦ زﻣﯿﻨﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با اشاره به اجرای برنامه بوم در مدارس ابتدایی اذعان داشت: افزایش مهارتهای اجتماعی و شغلی دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با آداب و سنن محلی و ملی، برنامه ریزی برای آینده توسط دانش آموزان برای کسب مهارت وانتخاب شغل و تقویت روحیه کار گروهی و تقویت سازگاری اجتماعی و شادی و نشاط از نقاط قوت اجرای این طرح است.

اوبا تأکید بر ضرورت توجه مدیران به مفهوم عملی شعار سال تحصیلی مدرسه محل زیست تحصیلی پرنشاط و شرافتمندانه افزود: در راستای اجرای مطلوب برنامه ویژه مدرسه (بوم ) و نیز طرح تکالیف مهارت محور، اهتمام ویژه برای تدریس اثربخش درس هنر و تربیت بدنی و امر زبان آموزی را از ضروریات دوره ابتدایی است تا مدرسه محل با طراوت و نشاط آمیزی جهت کسب علم و معرفت برای دانش آموزان احساس شود.
معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو شهر ری نیز در این نشست با تشریح برنامه‌ها و فعالیتهای اجرایی این دوره در ذیل ریز برنامه‌های مصوب سند تحول بنیادین گفت: تمام تلاش و اهتمام این حوزه در راستای کیفیت بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان و نیز ارتقای سطح توانمندی های شغلی معلمان است تا هر چه بیشتر به هدف غایی تعلیم و تربیت نزدیک تر شویم .

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار