قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ:

آسیب های اجتماعی در مدارس را کتمان نکنیم

جلگه رخ (پانا) - دومین نشست تخصصی مشاوران و رابطان مشاوره در جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آسیب های اجتماعی در مدارس را  کتمان نکنیم

دومین نشست تخصصی مشاوران و رابطان مشاوره در در سالن اجتماعات دکتر حسابی جلگه رخ برگزار شد. در این نشست کارگاهی، ضمن بازگویی شیوه های موفق مشاوره و نحوه ارجاع موارد به هسته مشاوره منطقه،شیوه های پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی حاد در مدارس منطقه بررسی و مصوب شد برای کار آمدی و اثر بخشی بهتر کار مشاوره، از کارشناسان دینی و دستگاه های مسئول استفاده شود.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در این نشست گفت: همه باید دقت داشته باشیم که آسیب های اجتماعی در مدارس را نباید کتمان کنیم بلکه با رعایت کرامت و آبروی دانش آموزان و خانواده ها، با اعلام آسیب ها به هسته های مشاوره و بخش های مرتبط، برای رفع آن تلاش کنیم چرا که درصورت کتمان و چشم پوشی از این آسیبها در مراحل نخست، مشکلات و گرفتاری های سنگین رای برای خانواده و مدارس بوجود می آوریم.

همچنین حسین خوش قلب کارشناس مشاوره جلگه رخ در این نشست گفت: امروزه بیشترین آسیبهای اجتماعی در مدارس عبارتند از: اعتیاد، خطرات فضای مجازی و ازدواج های زود هنگام. که متاسفانه معضلات ازدواج های زود هنگام در مدارس منطقه جلگه رخ بسیار حاد شده است و تهدیدی برای آموزش و پرورش و خانواده ها محسوب می شود. از این رو برنامه ای داریم تا با هماهنگی با نهاد های مسئول و ائمه جماعت، خانواده ها را نسبت به خطرات ازدواج های زود هنگام آگاه کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار