فرمانداراسلامشهرتاکید کرد:نقش موثر ورزشکاران درشالوده فرهنگی جامعه

اسلامشهر(پانا) - همایش هم اندیشی اعضای هیئتهای ورزشی شهرستان اسلامشهربا حضورفرماندار ومعاونین ،نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر،عضو شورای شهر و اصحاب رسانه درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهرتاکید کرد:نقش موثر ورزشکاران درشالوده فرهنگی جامعه

دراین جلسه مسعودمرسلپورفرماندار اسلامشهر درسخنانی اسلامشهررادرحوزه‌های قرآن وعترت،ورزش،نخبگان دانشجویی ودانش آموزی،تولید و معرفت و اخلاق سرآمددانست.

اودرادامه ورزش و ورزشکاران را نماد فرهنگی برشمرد که درشالوده فرهنگی جامعه نقش موثری دارند واز آآنان بعنوان سفیران سلامت در داخل و خارج کشور با برخورداری ازعقل و اندیشه ،استقامت و سلامتی و تندرستی نام برد.

مرسلپور با ارائه آماری از هیئتهای ورزشی شهرستان اذعان داشت :اکنون در شهرستان اسلامشهر بیست و هشت هیئت ورزشی فعال،دوازده هیئت نیمه فعال و هشت هیئت راکدحضور دارند که با توجه به هزینه نمودن برخی از مسئولین این هیئتها ازحساب شخصی خود خواستار توجه بیشتر به ورزش و ورزشکاران اسلامشهر با عنایت به کسب رتبه های کشوری و جهانی شد.

او افزود:در شرایط فعلی کشور هرکسی در موضوع کاری خود مدیریت کند هنر است .

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری ازسخنان خود خاطر نشان کرد:ورزش اولین راه معالجه استرس است و ایجاد جذابیت در ورزش را با رویکرد شاد نمودن مردم موثر برشمرد .

فرماندار اسلامشهر با اشاره به تحریم ظالمانه کشور ما از سوی آمریکایی‌ها و مسدود نمودن حساب ورزشکاران و مربیان ورزشی در خارج از کشور از جنگ تمام عیار این دشمن خبیث با مردم ماگفت که درطول یکصد و پنجاه سال تاریخ نگارش شده ایران ناعادلانه است و مردم ایران اسلامی را هدف تحریمها دانست .

مرسلپور از ورزشکاران و مربیان خواست با توجه به برگزاری انتخابات اسفند 98با کمک به شادابی و نشاط مردم زمینه حضور حداکثری همگان را در این رویداد مهم فراهم کنند.

در ادامه این جلسه از تعدادی مسئولین هیئتهای ورزشی اسلامشهر توسط مسئولین با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار