برگزاری جلسه هم ‌اندیشی پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی درشهرری

شهر ری (پانا) - جلسه‌ کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با هدف هم‌اندیشی برنامه‌های اجرایی و عملی کاهش رفتارهای پرخطر در سطح جامعه در سالن شورای آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم ‌اندیشی پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی درشهرری

در این نشست علی‌یزدان‌پناه‌ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در سخنانی اظهار داشت: برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی همه در جامعه مسئولیت دارند و کمک به این امر وظیفه همه نهادهای دولتی و غیردولتی است چراکه نفع و ضرر ناشی از این مهم و یا غفلت از آن به همه مردم می‌رسد.

اودر ادامه با بیان اینکه هیچ دستگاه و ارگانی به تنهایی قادر به انجام ماموریت در حوزه مقابله با آسیبهای اجتماعی نیست، بیان داشت: ضروری است دستگاه‌های مختلف با برنامه‌ریزی مدون و مشترک در راستای پیشگیری و یا مقابله با آسیب‌های اجتماعی اقدام کنند.

یزدان‌پناه‌ از آمادگی کامل حوزه خود برای همکاری با تمامی دستگاهها، ارگانها و نهادها در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی خبر داد و تاکید کرد :تاکنون شاهد فعالیتهای هم راستای مفیدی از سوی دستگاههای مختلف بوده ایم و اقدام های موثری صورت گرفته و امیدواریم با هم سویی و خلاقیت بیشتر هر چه سریع تر به اهداف مربوطه نائل آئیم.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار