برگزاری نشست شوری اداری شهرستان پاکدشت

پاکدشت (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برنامه ریزی جهت رفع آسیب های اجتماعی و حل نیاز حمل و نقل فرهنگیان و دانش آموزان مدارس استثنایی در قالب مصوبات شورای اداری شهرستان پاکدشت خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  نشست شوری اداری شهرستان پاکدشت

در نشست شورای اداری شهرستان پاکدشت که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سخنانی با اشاره به ماهیت تشکیل شورای اداری بعنوان مهم ترین و اثر گذارترین شورای سیاست گذاری در شهرستان افزود: تشکیل این شوری همواره تاثیر بسزایی در برنامه‌های آموزش و پرورش داشته و باید اولین اولویت و رویکرد مهم این شورا حل موانع و مشکلات معلمان و دانش آموزان باشد.

او در ادامه از مصوبات این نشست که شامل برنامه ریزی جهت رفع آسیب های اجتماعی، حل معضلات سرویس ایاب و ذهاب فرهنگیان و دانش آموزان مدارس استثنایی خبر داد و اظهار داشت: این مصوبات در دستورکار اعضا شوراقرار می گیرد و ارائه گزارشی مبسوط از آن لازم الاجرا می باشد.

سیلسپوردر خصوص نگرانی فرهنگیان از بابت سرویس ایاب و ذهاب بیان داشت: با اجرای طرح مدیریت سوخت و اصلاح قیمت بنزین رانندگان سرویس مدارس اقدام به افزایش خودسرانه کرایه‌ها کردند که این مهم زمینه گلایه مندی خانواده ها و معلمان را به دنبال داشته است و از آنجایی که در آغازین روزهای اجرای طرح مدیریت سوخت و اصلاح قیمت بنزین قرار داریم خیلی از بخشهای جامعه تحت تاثیر این فرایند قرار گرفته وزارت آموزش و پرورش در حال برنامه ریزی است تا با هماهنگی به عمل آمده سهمیه سوخت مورد نیاز سرویس مدارس تامین شود. این سهمیه برای سرویس های مدارس در نظر گرفته خواهد شد تا مشکل و خللی بابت ایاب و ذهاب دانش اموزان به وجود نیاید.

او گفت: ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنایی گروه‌های دیگری را از جمله افراد کم توان جسمی و حرکتی دربر می‌گیرد وبنابراین در تلاش برای رفع مشکلات تردد دانش اموزان استثنایی می‌توان به موضوع تدابیر ایمنی خودروها، تجهیزات اطفای حریق، کمکهای اولیه، معاینه فنی و همچنین آراستگی خودرو اشاره کرد که باید برای خودروها در نظر گرفت.

در ادامه نشست در خصوص آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از آن اعضا شوری نظراتی بیان شدکه سیلسپور ضمن تاکید بر لزوم اجرای ایده‌ها اذعان داشت: تمام امور آموزش و پرورش اعم از انتقال،انتصاب،جابجایی باید در راستای افزایش استعداد های دانش آموزان و با هدف اعتلای نظام تعلیم و تربیت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار