آشتی 900 عضو غنچه های هلال گیلان با یار مهربان

رشت (پانا) - به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی در 39 مرکز پیش دبستانی و مهدکودک 894 عضو غنچه های هلال در طرح پند مهربانی شرکت نمودند.

کد مطلب: ۹۷۵۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آشتی 900 عضو غنچه های هلال گیلان با یار مهربان

به گزارش خبرنگار پانا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با توجه به اهمیت گسترش کتابخوانی در بین کودکان گفت: اهمیت کتاب و کتاب خوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و طرح پند مهربانی با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی سراسر استان برگزار شد .
وی افزود : تشویق و علاقه مند کردن کودکان عضو کانون غنچه های هلال به کتاب و کتابخوانی ، ترغیب کودکان به کسب مهارت خواندن و گوش دادن و نیز فرهنگ اهدای کتاب به یکدیگر از مهمترین اهداف این طرح است .
پند مهربانی از زبان یار دیرین و مهربان زمینه ساز اشاعه فرهنگ بشردوستی
امید عظمیان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت : کتاب خوانی برای کودکان ، تمرینی برای کسب مهارت های اجتماعی، تعامل و گفت وگو با دیگران و نیز تمرین و تجربه ای برای خوب گوش دادن به شمار می رودهمچنین قصه خوانی سبب می شود تا دایره لغات کودکان بیشتر شده ضمن آشنایی با واژه های جدید حس کنجکاوی و تحقیق را نیز در آنان افزایش می دهد .
عظیمیان در پایان گفت: کمک به افزایش سرانه مطالعه و یادگیری در بین اعضای غنچه های هلال در کنار کارشناسان امور جوانان شعب در جشن کتاب و خواندن آن و برنامه ریزی و تدبیر لازم جهت بازدی از نمایشگاههای کتاب و کتابخانه های عمومی شهر با اجرای برنامه های طرح پند مهربانی در استان بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار