سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد:

کارگاه آموزشی – مهارتی خبرگزاری پانا را برگزار کرد

بجنورد (پانا) – کارگاه آموزشی – مهارتی خبرگزاری پانا با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد با حضور 30 نفر از دانش آموزان (پسر) خبر نگار پانا و اساتید مجرب و ماهر در محل کانون ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی – مهارتی خبرگزاری پانا را برگزار کرد

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت نقش خبرنگار در حوزه فعالیت های پرورشی آموزش وپرورش اظهار داشت:

بهترین،متنوع ترین و جذاب ترین فعالیت ها در حوزه پرورشی ،حرفه خبرنگاری استکه این حرفه بسیار حساس بوده و در عین حال شیرین،جذاب و متنوع است .

مهدی حسن زاده ادامه داد: خبرنگار با افراد و وقایع مختلف مواجه است لذا در این راستا باید از اطلاعات به روز اقتصادی،اجتماعی،سیاسی برخوردار باشد تا بتواند در فعالیت های مشارکتی ،نقش خود را ایفا نماید .

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ، فعالیت های مشارکتی و مدنی خبرنگار را بسیار مهم دانست و گفت: فعالیت های مشارکتی خبرنگار نشان دهنده روحیه مشارکت و اعتماد به نفس بالای وی است زیرا حرفه خبرنگاری منوط به حضور خبرنگار در مکان های مختلف و انعکاس خبر فعالیت های اجتماعی در رسانه می باشد.

دلاور آوازه ،رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد ، تقویت استعدادهای دانش آموزان و شناسایی افراد مستعد ، تربیت دانش آموزان علاقه مند به حرفه خبرنگاری ،عکاسی و خبر نویسی، پویا کردن خبرگزاری پانا را از اهداف تشکیل این دوره آموزشی دانست.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد ، امانت داری درخبر نویسی و به نگارش در آوردن واقعیت خبر را لازمه نقش خبرنگار دانست و گفت: عرصه خبرنگاری هنگامی ارزشمند جلوه می کند که بصورت اصولی باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار