انیمیشن سه بعدی «حماسه آرش کمانگیر» ساخته می‌شود

تهران (پانا) - غلامرضا آزادی کارگردان سینمای کشورمان، از آخرین وضعیت تولید فیلمش و ویژگی‌های آن گفت.

کد مطلب: ۹۷۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
انیمیشن سه بعدی «حماسه آرش کمانگیر» ساخته می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا آزادی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید رئال انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» گفت: «بخش رئال این فیلم آماده نمایش شده بود و تولید بخش انیمیشن آن همچنان ادامه دارد. فکر می‌کنم با این روند خرداد سال ۱۳۹۹ نسخه نهایی آن آماده اکران شود.»

این کارگردان در خصوص خصوصیات فیلمش بیان کرد: «حماسه آرش کمانگیر فیلم مورد علاقه من است؛ چون از یک طرف نوعی سرگرمی و تفنن در آن دیده می شود که مانند فیلم‌های این روز‌ها نیست.»

او افزود: «از سویی دیگر برای اولین مرتبه به «آرش کمانگیر» پرداخته ایم و چهره اسطوره ایرانی را به درستی آشکار می‌کنیم. به گونه ای که در دنیای مدرن و به روز ارتباط خوبی با مخاطب برقرار خواهد کرد و این اصل سینماست. تمام فیلم‌های من به گونه‌ای با افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی مرتبط بوده و این فیلم نیز اینگونه خواهد بود.»

قصه «حماسه آرش کمانگیر» به صورت انیمیشن سه بعدی از زبان یک معلم به تصویر کشیده می‌شود. با این تفاوت که تمام بک‌گراند‌ها زنده و واقعی هستند. می‌توان گفت این فیلم، پروژه‌ای است که تا به حال در سینمای ایران به این شکل ساخته نشده است و نوآوری به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار