افزایش ۲ برابری انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از افزایش ۲ برابری انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲ برابری انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در اردبیل

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران واصحاب رسانه ، از افزایش ۲ برابری انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

او افزود: در ۹ ماهه سال ۹۸ تعداد ۵۷ قرارداد به مساحت بیش از ۲۳ هکتار با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، هم از نظر میزان واگذاری زمین و هم از نظر تعداد انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران افزایش چشمگیری داشته که این امر یک اتفاق مهم برای اقتصاد و صنعت استان محسوب شده که می‌تواند اشتغال پایدار را برای مردم استان اردبیل فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را در راستای حمایت‌ها و مشوق‌های جدیدی دانست که در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید کالای ایرانی انجام شده است که در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی از هیچ تلاشی برای رونق تولید و حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی از خود دریغ نخواهد کرد.

اهلی با بیان اینکه رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مولفه‌های ایجاد رونق اقتصادی است، تصریح کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بوده که با ایجاد آن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل شده که تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

او با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی پیشران ایجاد رونق تولید بوده و امیدواریم تا با جذب سرمایه‌ها در بخش تولید و صنعت بتوانیم گام‌های مهمی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در سطح استان اردبیل وجود دارد که با توجه به تأمین زیرساخت‌های انجام شده، واگذاری زمین در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان جهت ایجاد واحد‌های صنعتی و خدماتی در حال انجام می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار