معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان:

در مناطق محروم به دنبال درگیر کردن مردم در امر ساخت و ساز هستیم

لرستان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان امروز در جمع دانشجویان، جنبش های دانشجویی را حق طلب و ظلم ستیز برشمرد و گفت: بیان صریح مطالبات مردم و پیگیری آنها از دیگر خصوصیات جنبش دانشجویی است

کد مطلب: ۹۷۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
در مناطق محروم به دنبال درگیر کردن مردم در امر ساخت و ساز هستیم

محمود ثمینی به سیل اخیر لرستان اشاره و با بیان اینکه در این حادثه به زیرساخت‌های استان خسارت های زیادی وارد کرد، افزود: با این شرایط با مدیریت خوب در آن مقطع تلفات جانی نداشتیم جز چند نفر که دلایل خاصی داشت.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: دولت در خصوص تخصیص اعتبارات سیل سه موضوع جان مردم، معیشت و سرپناه سیل زدگان را در اولویت قرار داد و با توجه به آمار حدود ۳۷ هزار واحد مسکونی در سیل دچار خسارت شد که برای بازسازی و تعمیر اعتباراتی شامل وام کم‌بهره، بلاعوض و معیشتی تخصیص داده شد.

ثمینی در ادامه به وضعیت مناطق محروم و حاشیه نشین خرم آباد اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهمیت مناطق سعی کردیم برای ساخت و ساز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مردم را وارد قضیه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: در این راستا ۶ دفتر تسهیلگری در اطراف شهر خرم آباد ایجاد شده است.

وی یادآور شد: در نظر داریم در طرح بازآفرینی پایدار شهری که متوازن ساختن بخش محروم با بخش متوسط جامعه است، دستگاه های اجرایی سالیانه سی درصد از اعتبارات فرهنگی و غیره را همراه با سایر اعتبارات پروژه ها همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار