فرماندار آستارا: دهیاران زمینه‌ساز مشارکت حداکثری باشند

رشت (پانا) - فرماندار بندر مرزی آستارا از دهیاران این شهرستان خواست با رعایت بی‌طرفی و پایبندی به قانون و مقررات، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

کد مطلب: ۹۷۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار آستارا: دهیاران زمینه‌ساز مشارکت حداکثری باشند

حسن رستم زاد عصر دوشنبه در جلسه توجیهی دهیاران در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دهیاران به عنوان اجرایی ترین مدیران دولتی، به لحاظ ارتباط مستقیم و موثر با مردم در روستاها، نقش مهمی در انگیزش آنها برای حضور گسترده در انتخابات ها دارند.

وی ادامه داد: مشارکت بالا، رقابت سالم، بی طرفی کامل مسئولان و مدیران و رعایت حق الناس در انتخابات هدفگذاری شده است و همه باید با حرکت در این مسیر قانونی، زمینه ساز انتخاباتی پر شور باشیم.

وی افزود: هیات های اجرایی و نظارت در قالب ستاد انتخابات، نامزدها و مردم، سه بخش مهم انتخابات هستند و در هر سه بخش باید قوانین و مقررات جاری و تعریف شده کشور، مدنظر باشد.

رستم زاد بار دیگر تاکید کرد که دهیاران هرگز بر له یا علیه داوطلبان انتخاباتی اقدامی نکنند و از کاربرد فرصت ها و امکانات اداری و دولتی به نفع یا ضرر نامزدهای احتمالی اجتناب کنند.

فرماندار آستارا گفت: مردم این شهرستان در انتخابات‌ گذشته مجلس شورای اسلامی ۸۲ درصد مشارکت داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود این رقم در انتخابات مجلس یازدهم، با توجه به اشتیاق و آمادگی عمومی ارتقا یابد.

رستم زاد افزود: ۸۴ شعبه اخذ رای شامل ۶۹ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار در شهرستان آستارا پیش بینی شده است و احتمال افزایش شعب وجود دارد و راهکار انتخاب نماینده اصلح و توانمند، مشارکت حداکثری مردم است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری، همزمان با سراسر کشور در دوم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار