در گفت‌وگو با پانا

کاظم اولیایی: برای مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش برنامه نداده‌ام

تهران (پانا) – مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با تکذیب شایعات مبنی بر گزینه مدیرعاملی‌اش در این باشگاه، تأکید کرد به وزارت ورزش برنامه‌ای برای مدیرعاملی این تیم نداده‌ است.

کد مطلب: ۹۷۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کاظم اولیایی: برای مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش برنامه نداده‌ام

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با پانا در مورد وضعیت این روزهای استقلال تهران گفت: « متأسفانه استقلال اصلاً شرایط خوبی ندارد. استراماچونی با استقلال خوب نتیجه گرفت و نبود او در روزهای آینده شرایط را برای تیم سخت خواهد کرد، هفته چهاردهم هم تیم با پیکان به تساوی رسید و نتوانست برنده دیدار شود. یکی از نگرانی‌های فوتبال همین است که مدیران فوتبالی با مربیان خارجی قرارداد می‌بندند اما به تعهدات خوب عمل نمی‌کنند و در نهایت سرمربی از ایران می‌رود و برای پرداخت حق و حقوق خود به فیفا شکایت می‌کند. »

وی ادامه داد: « من بارها به مدیران فوتبال ایران این موضوع را گفتم که آنها باید شرایط را برای مربیان خارجی فراهم کنند. استراماچونی از اروپا به ایران آمد و باید حداقل‌ها را برای او فراهم می‌کردند و حق و حقوقش را پرداخت می‌کردند. بارها هم درباره این موضوع هشدار داد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. پس از اینکه از ایران رفت، مدیران به فکر افتادند تا اجازه ندهند که او از فوتبال ایران جدا شود اما دیدید که فایده‌ای نداشت و در نهایت استقلال ضرر کرد. »

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد جدایی امیرحسین فتحی از این باشگاه اظهار کرد: « فتحی باید زودتر از این روزها از استقلال جدا می‌شد. متأسفانه شرایط بدی در باشگاه استقلال حاکم شده و تنها یک ساختار مناسب می‌تواند وضعیت استقلال را سر و سامان بدهد. در شرایط فعلی استقلالی‌ها باید دست‌به‌دست هم بدهند تا وضعیت باشگاه را سر و سامان بدهند. نباید فراموش کنیم که استقلال شانس اصلی قهرمانی است، بازیکنان با هم هماهنگ شدند و در صدر جدول هستند امیدوارم مسئولان هم وضعیت حساس استقلال را درک کنند و به فکر این تیم باشند. »

وی ادامه داد: البته استراماچونی پیغام داده که اگر شرایط مهیا شود به استقلال برمی‌گردد و یا اینکه مسئولان و اهالی استقلال با شور و مشورت یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنند اما نباید فراموش کنیم در هر دو حالت بخت با استقلال است چرا که تیم کاملاً با هم هماهنگ شده است و می‌تواند به موفقیت برسد و قهرمانی را به دست بیاورد. امیدوارم در هر دو اتفاق باشگاه استقلال سود کند.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره مشکلات این باشگاه گفت: « مشکل اصلی استقلال قوانینی است که به اشتباه مصوب شده است که می‌گوید باشگاه‌ها را بخش خصوص بدهند و از طرفی بر اساس قوانین دیگر دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و این دو موضوع در عرصه بین‌الملل تناقض دارند و مورد قبول نیستند. باشگاه استقلال یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال ایران است و نباید اجازه بدهیم در این شرایط افت کند. خدا را شکر تیم مشکل فنی ندارد و بازیکنان آمادگی خوبی دارند و در صدر جدول هستند و نباید به این راحتی آن را از دست بدهیم. »

وی در پایان در واکنش به شایعاتی مبنی بر احتمال مدیرعامل شدنش در استقلال و ارائه برنامه به وزارت ورزش و جوانان گفت: « من هیچ برنامه‌ای برای مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش نداده‌ام. چون معتقدم شرایط استقلال از نظر مدیریتی خوب نیست و امیدوارم مجمع بهترین تصمیم را بگیرد. یک مدیر کارکشته می‌تواند استقلال را از بحران خارج کند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار