در آیین افتتاح مجتمع آموزشی میرمحمدصادقی؛

سید علاء: به مدرسه احترام بگذارید

سمنان (پانا) - مجتمع آموزشی میرمحمدصادقی (رفاه دختران) در روستای مؤمن آباد شهرستان سرخه به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۷۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سید علاء: به مدرسه احترام بگذارید

سید علاء الدین میرمحمدصادقی، بنیانگذار مدارس رفاه کشور و خیّـر مدرسه ساز و مدرسه دار، یکی از مجتمع های آموزشی خود را در روستای مؤمن آباد از توابع شهرستان سرخه افتتاح کرد.

در این آیین که دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش (مهدی نویدادهم)، مدیران کل فعلی، سابق و اسبق آموزش و پرورش استان سمنان (محمد دستورانی، ابوالقاسم قزوهی، محمد همتی)، فرماندار سرخه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اهالی مؤمن آباد، برخی فعالان حوزه اقتصادی و کارآفرینی و دانش آموزان و فرهنگیان حضور داشتند، میرمحمدصادقی در سخنان کوتاهی خواستار ارتقا و تثبیت جایگاه مدارس رفاه از نظر علمی و تربیتی شد.

این نیکوکارِ کارآفرین از فعالیت ها و مسئولیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود از پیش از انقلاب تاکنون حرف زد و آن را دستاویز قرار داد و جمله ای مهم گفت و آن را چند بار تکرار کرد: به مدرسه احترام بگذارید.

ضمناً سید علاءالدین میرمحمدصادقی در این جلسه قول داد و متعهد شد یک پروژه آموزشی و تربیتی را با هزینه شخصی احداث و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دهد.

گفتنی است: مجتمع آموزشی میرمحمدصادقی، به عنوان مجموعه ای از مدارس رفاه برای دختران دبیرستانی در زمینی به مساحت 3 هزار و ۱۵۰ مترمربع در روستای مؤمن آباد شهرستان سرخه مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

این مجتمع آموزشی 6 کلاسه با مشارکت و هزینه ۱۰۰ درصدی از سوی خیر مدرسه‌ساز و مدرسه دار کشور، سید علاءالدین میرمحمدصادقی احداث و برای ساخت آن ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. ساختمان آموزشی آن در زمینی به مساحت ۸۵۰ مترمربع، دارای 6 کلاس درس، سالن اجتماعات، نمازخانه و فضای اداری است و ساخت آن از سال 93 شروع شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار