انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه فرهنگیان اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

اصفهان (پانا) - به‌منظور ایجاد وگسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی،تربیتی و فرهنگی، افزایش ارتباط بین آموزش های رسمی و غیررسمی ، استفاده بهینه از ظرفیت های آموزشی مشترک برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و هنری جامعه، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان منعقد و به امضاء مدیران دو دستگاه ‌رسید.

کد مطلب: ۹۷۵۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه فرهنگیان اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

شهرام عروف زاد مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نشست با تشکل های دانشجویی در مرکز آموزش عالی شهید رجایی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مأموریت گرا و مهم است، رسالت این دانشگاه پرورش معلمان آینده کشور است و از حمایت‌های مقام معظم رهبری بهره‌مند؛ به همین جهت وظیفه خطیر بر دوش مسئولین دانشگاه قرار دارد.

وی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری دستگاه‌های اجرایی دیگر باید دانشگاه فرهنگیان را در پیگیری رسالت های خویش یاری نمایند به همین جهت نیاز است تا تعامل و انعقاد تفاهم همکاری با دستگاه‌های مهم و راهبردی در استان صورت گیرد و از ظرفیت این دستگاه ها برای تقویت حوزه های مختلف دانشگاه کمک بگیریم.

ریاست دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: یکی از مهمترین بخش ها در دانشگاه فرهنگیان، بخش فرهنگی، اجتماعی دانشگاه است که با تقویت این بعد از توانایی دانشجویان می توان معلم چند بعدی که در حوزه های مختلف دارای تسلط است تربیت کرد.

شهرام عروف زاد با اشاره به برخی ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی اصلی حوزه فرهنگ دارای ظرفیت های متفاوتی در حوزه فرهنگی و هنری است که بهره مندی از این ظرفیت های فرهنگی و هنری در اولویت دانشگاه فرهنگیان قرار دارد و باعث خرسندی است که بتوانیم با انعقاد تفاهم همکاری از ظرفیت‌های این نهاد برای ارتقاء سطح فرهنگ و هنر در دانشگاه فرهنگیان بهره ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جلسه انعقاد تفاهم همکاری با دانشگاه فرهنگیان گفت: بدون شک اولین و اصلی ترین نیاز کشور موضوع فرهنگ بوده و این دانشگاه نیز هم مرکز آموزش دانشجو و هم مرکز تربیت معلم و استاد است و حضرت امام خمینی (ره) معلمی را شغل انبیاء دانستند که این مساله نشان از اهمیت مقام معلم و استاد دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم تعامل و هم‌افزایی بین مجموعه فرهنگ وارشاداسلامی و دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: تنوع و تکثر دستگاه‌های مجری کار فرهنگی فرصتی است که از آن برای بهبود وضعیت فرهنگی استان می‌توان بهره برد.


وی با اشاره به ظرفیت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: حمایت‌های مادی و معنوی در جهت رشد و تعالی اهالی فرهنگ و هنر افتخاری ارزشمند بوده که آن را به عنوان فرصتی مغتنم برای خدمتگذاری می‌دانیم.
حجت الاسلام انصاری با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای همکاری همه جانبه با تربیت کنندگان آینده سازان میهن اسلامی اظهار امیدواری کرد همزمان با روز دانشجو تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه به امضا برسد.
خاطرنشان می‌شود، جلسه انعقاد تفاهم همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور معاونین و کارشناسان حوزه های مختلف دو مجموعه در محل مدیریت امورپردیس های استان اصفهان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار