معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

حضور پررنگ مدارس و ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش

مشهد(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آستانه فرا رسیدن هفته پژوهش از حضور پررنگ مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پررنگ مدارس و ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش

ایرج سعادتمند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی این اداره کل گفت: نمایشگاه هفته پژوهش با ارائه آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه ها، پژوهشسراهای دانش آموزی و دستگاه های اجرایی از تاریخ 21 تا 23 آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در نمایشگاه هفته پژوهش حضوری پررنگ خواهند داشت و تعداد 14 غرفه این نمایشگاه به طرح ها و دستاوردهای آموزش و پرورش خراسان رضوی اختصاص یافته است.

سعادتمند در ادامه مواردی همچون نمایش توانمندی های پژوهش سراهای دانش آموزی، آشنایی دانش آموزان با آخرین دستاوردها و فعالیت های پژوهش سراها و دیگر مراکز پژوهشی، فراهم آوردن محیطی جهت تعامل پژوهشی بین دانش آموزان و همکاران و آشنایی دانش آموزان با گفتمان های علمی را جزو اهداف اصلی آموزش و پرورش استان جهت شرکت در این نمایشگاه برشمرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با رویکرد ارائه فعالیت های پژوهش سراهای دانش آموزی و مدارس فنی و حرفه ای و کارودانش، توسعه فرهنگ پژوهش در نظام تعلیم و تربیت و تنوع بخشی به محیط های یادگیری در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت بحث پژوهش در رشد و توسعه کشور و اهمیت آن در آموزش و پرورش، از همه مدیران مدارس خواست زمینه بازدید دانش آموزان و همکاران را از دستاوردهای این نمایشگاه فراهم آورند.

قابل ذکر است نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ 21 لغایت 23 آذرماه 98 از ساعت 10 صبح الی 19 عصر در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار