نخستین جشنواره فریادهای شادی و نغمه‌‎های اردویی برگزار می‌شود

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران اعلام کرد که نخستین جشنواره فریادهای شادی و نغمه‌‎های اردویی در مدارس با محوریت دانش‌آموزان و هدایت مربیان به فعالیت‌های گروهی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره فریادهای شادی و نغمه‌‎های اردویی برگزار می‌شود

علی‌اصغر قیصری به پانا گفت: «این جشنواره در واقع یک جریان‌سازی فرهنگی و اصل آن بر تأمین سلامت و نشاط‌آفرینی در دانش‌آموزان است.»

او در تعریف فریادهای شادی که دانش‌آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی با آن آشنا هستند، توضیح داد: «فریاد شادی آواز بلند شادی‌آفرین است که در قالب فعالیتی گروهی، موزون، آهنگین و به صورت کلامی همراه با شعر یا غیرکلامی همراه با ضرباهنگ اجرا می‌شود.

قیصری تقویت نقش شادی در سالم‌سازی مدارس و کاهش آسیب‌های اجتماعی، خلق آثار جدید در حوزه فریادهای شادی و تحول کیفی در محتوای فریادهای شادی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

به گفته مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران، محتوای آثار کلامی باید مبتنی بر منش‌های دوازده‌گانه تشکیلاتی، مهارت‌های چندگانه تشکیلاتی و مهارت‌های اجتماعی باشد.

او تأکید کرد که آثار باید طبق آن‌چه در فراخوان جشنواره آمده و به مدارس ارسال شده، تا پایان بهمن ماه سال جاری به سازمان دانش‌آموزی استان ارسال شود.

قیصری همچنین اعلام کرد که اختتامیه این جشنواره در هفته تربیت اسلامی هفته دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار