آسفالت معابر اصلی شهر درزگیری می‌شود

یزد(پانا) - معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: آسفالت معابر اصلی شهری شهر یزد درزگیری و لگه گیری می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آسفالت معابر اصلی شهر درزگیری می‌شود

"محمود دهقان" با بیان اینکه لکه گیری و درز گیری آسفالت‌های معابر سطح شهر انجام می‌شود، گفت: بلوارها، معابر و گذر‌های پر تردد و شریانی در هر پنج منطقه شهرداری یزد در اولویت اجرای طرح درزگیری آسفالت هستند.

وی افزود: امسال ۱۴ میلیارد تومان بودجه برای لگه گیری آسفالت سطح شهر مصوب شده است که لگه گیری و درزگیری آسفالت معابر بلوارهای ولی عصر، صحرا، خاتم و امام جعفر صادق انجام شده و در حال حاضر در بلوار دانشجو در حال انجام است.

دهقان با اشاره به اینکه در فصل تصویب بودجه سال ۱۳۹۹ هستیم از شهروندان خواست درخواست‌های خود را به جهت درزگیری آسفالت منطقه و محله خود به سامانه شهربین ارسال نمایند تا پس از بررسی و تایید، بودجه مورد نظر برای آن تصویب شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد اضافه کرد: درزگیری و لکه گیری آسفالت باید در دمای بالای ده درجه انجام شود به همین جهت این برنامه درزگیری آسفالت در پائیز و زمستان با سرعت کندتری پیش می‌رود و انجام عملیات درزگیری تنها در روز انجام می‌شود.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار