رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد

نشاط اجتماعی تا حد زیادی به زیبایی سیما و منظری شهری بستگی دارد

یزد(پانا) - رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزدبا بیان اینکه نشاط اجتماعی تا حد زیادی بستگی به زیبایی سیما و منظری شهری دارد نصب ویدئو مپینگ و آبنما‌های موزیکال و نورپردازی را در سطح شهر و اماکن تاریخی را لازم و ضروری دانست و افزود: در این زمینه تاکنون در استان اقدامات مناسبی انجام نشده است.

کد مطلب: ۹۷۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نشاط اجتماعی تا حد زیادی  به زیبایی سیما و منظری شهری بستگی دارد

"حمیدرضا قمی " گفت: نصب ویدئو مپینگ و آبنمای موزیکال در سطح شهر و به خصوص بافت تاریخی در دستور کار شورای اسلامی شهر جهانی یزد قرار می‌گیرد.

"قمی " با بیان اینکه نشاط اجتماعی تا حد زیادی بستگی به زیبایی سیما و منظری شهری دارد نصب ویدئو مپینگ و آبنما‌های موزیکال و نورپردازی را در سطح شهر و اماکن تاریخی را لازم و ضروری دانست و افزود: در این زمینه تاکنون در استان اقدامات مناسبی انجام نشده است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد افزود: اجرای این طرح‌ها علاوه بر زیبا سازی سطح شهر جذب گردشگر و توریست و رضایتمدی بیشتر آن‌ها از شهر جهانی یزد را بدنبال دارد.

قمی اضافه کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و معاونت شهرسازی از طریق برگزاری فراخوان عمومی و شناسائی شرکت‌های مرتبط برآورد قیمت شده و ظرف مدت سه هفته طرح جامعی تهیه و در اختیار شورای اسلامی شهر یزد قرار دهند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: که با همکاری سازمان‌های مربوطه تا بهمن ماه و همزمان با دهه مبارک فجر از طرح نصب ویدئو مپینگ در اماکن تاریخی یزد بهره برداری شود.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار