فرماندار شهرستان چناران

۵۰ داوطلب در حوزه انتخابیه چناران و بینالود ثبت نام کردند

چناران (پانا)- فرماندار چناران با اشاره به پایان مهلت نام نویسی از داوطلبین حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه چناران و بینالود ۵۰ نفر با مراجعه به وزارت کشور و فرمانداری شهرستان چناران ثبت نام کردند

کد مطلب: ۹۷۵۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ داوطلب در حوزه انتخابیه چناران و بینالود ثبت نام کردند

حمید انصاری با استناد به ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و در ساعت ۱۸ شنبه ۱۶ آذرماه به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد: از تعداد ۵۰ داوطلب ثبت نام کننده، ۴۵ نفر با مراجعه به فرمانداری و ۵ نفر دیگر نیز با حضور در ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور ثبت نام خود را قطعی نمودند.
فرماندار شهرستان چناران ادامه داد: از این تعداد ۸ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۳۷ نفر کارشناسی ارشد و ۵ نفر نیز معادل کارشناسی ارشد هستند که به استناد سهمیه ایثارگری مندرج در قانون ثبت نام کرده اند.
انصاری با اشاره به اینکه جوان ترین داوطلب ۳۱ سال و مسن ترین آنان ۶۰ سال و میانگین سنی داوطلبین ۴۵ سال می باشند تصریح کرد: از ۵۰ داوطلب ثبت نام کرده ۴۶ نفر آقا و ۴ نفر نیز خانم هستند
فرماندار شهرستان چناران در ادامه با اشاره به تلاش فرمانداری در ادای امانت و برقراری عدالت بین داوطلبین، گفت: تلاش مجموعه فرمانداری و مجریان انتخابات فراهم نمودن زمینه برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با حضور پرشور مردم در دوم اسفندماه خواهد بود و در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: بررسی صلاحیت داوطلبین به استناد ماده ۵۰ قانون از روز یکشنبه ۱۷ آذرماه در هیأت های اجرائی و نظارت آغاز و تا ۲۶ آذرماه ادامه خواهد داشت و ابلاغ مراتب رد و یا تایید صلاحیت به داوطلبان و هیأت نظارت استان در روز ۲۷ آذرماه صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار