برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در منطقه3

تهران (پانا) - برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی مدارس متوسطه پسر در اداره آموزش و پرورش منطقه ۳ با حضور فیروز یارمحمدی، معاونت پرورشی ومربیان مدارس منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

انتخابات شورای دانش آموزی امروز در سالن مهری منطقه ۳ با حضور فیروز یار محمدی، معاونت پرورشی برگزار شد. در این دوره که دبیرستان های دوره اول ودوم پسرانه شرکت داشتند،لیست انش آموزان علاقمند از طرف مدارس ارسال شده و بعد از اطلاع رسانی دعوت شده اند.

فیروز یارمحمد در این جلسه بر لزوم وجود شوراها در مدارس و فواید آن و اینکه اینکار تمرینی است برای شرکت در انتخابات تاکید کرد و سپس فرایند کاندید شدن،نحوه ی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی منطقه، نحوه ی انتخابات مجلس دانش آموزی را توضیح داد.

بعد از کاندید شدن حدود ۲۳ نفر از دانش آموزان حاضر در جلسه و نوشتن اسامی توسط منشی جلسه روی تخته، حالا نوبت ایراد نطق تبلیغاتی هریک از کاندیداها بود.نمایندگان هر مدرسه که در بدو ورود به سالن تعرفه ی رای دریافت کرده بودند پس از ایراد نطق تبلیغاتی رای دادند و سپس آرا خوانده شد و نتیجه به اطلاع همه رسید.بر این اساس متین موسوی،ر‌ئیس ،سید مهدی رضایی،نایب رئیس و سینا غنی،منشی این دوره انتخابات شدند. همچنین محمد حسین شیرزاد و علی محبوبی بعنوان اعضاء علی البدل معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار