مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه11

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه11 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه11

گراوند، مدیر قبلی اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورششهر تهران ضمن خیر مقدم جهت حضور مدعوین و مدیران مدارس گفت: امیدوارم به فضل خداوند سبحان و با همراهی مدیران مدارس منطقه11 در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گامی موثر برداریم. وی ضمن تشکر از مدیران سابق منطقه 11و از جمله محمدحسین لونی، مدیر سابق منطقه11 قدردانی کرد و گفت: ایشان حکم برادر بزرگتر من را دارند و برای ایشان آرزوی تندرستی دارم.
گراوند در ارتباط با اهداف و برنامه های خود گفت: توجه متوازن به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین از جمله اهدافی است که مورد توجه است. یک فعالیت در آموزش و پرورش باید بتواند حداکثر جنبه های ششگانه را پوشش دهد زیرا همه امور در آموزش و پرورش درهم تنیده اند و تقویت ارکان مدرسه مهم است زیرا مدرسه جلوه ای از حیات طیبه است و زمینه ساز درک این مهم توسط دانش آموزان بر اساس معیار اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه مدیران رکن رکین مدرسه اند، افزود: با تقویت مدیران مدارس و ارتباط موثر با کادر مدرسه و همراهی اولیا می توان به سطح بالایی از اهداف آموزش و پرورش رسید. مدرسه ای موفق است که از مشارکت حداکثر اولیا برخوردار است.
وی افزود: ایجاد نشاط و انگیزه در مدرسه موثر است تا مدرسه پایگاه نشاط آفرین باشد. ما با کمک مدیران و معلمان باید کاری کنیم که دانش آموزان مان حال خوب داشته باسد.
گراوند در ارتباط با دیگر اهداف خود گفت: مدرسه محل کشف استعدادهای فطری است. مدرسه محل اجتماع استعدادهای خدادادی است و ارکان مدرسه در هدایت آنها همکاری می کنند.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم و تامین مطالبات به حق آنها از مباحث مدیریت بخش عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مدرسه محل ارتباط اقشار مختلف است و باید بتوانیم به عنوان پیشتاز در سطوح مختلف دانش ارتباط انسانی برقرار کنیم و این خود نوعی تعلیم و تربیت است.
گراوند با اشاره به اینکه توانمندی نیروی انسانی گفت: با توجه به بارش اطلاعات در این شرایط، توانمنسازی ابزاری در اثربخشی سازمانی آنها تلقی می شود و باید بتوانیم متناسب با شرایط دوره هایی برای توانمندسازی همکاران فراهم کنیم تا بهتر سند را اجرایی کنیم.
وی افزود: عدالت آموزشی در حوزه کمی و کیفی باید مورد توجه باشد. همچنین امر اداره مدارس مستلزم همراهی خیرین و اولیا و دولتی ها و سمن هاست و امیدوارم این عزیزان ما را در پیشبرد اهداف کمک کنند.

محمد حسین لونی، مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه11 و مدیر فعلی آموزش و پرورش منطقه 4گفت: من کار بزرگی انجام ندادم و فقط می خواهم تشکر کنم از همکارانم و مدیران مدارس منطقه11که همراه من بودند.
وی افزود: خانواده بزرگ منطقه11که من در مسئولیت مدیر منطقه در خدمت شان بودم دست به دست هم دادند تا کارهای ارزشمندی انجام شود. باید کاری کنیم که در مدرسه به دانش آموز خوش بگذرد و این را من از مدیران مدارس آموختم.
در حوزه پرورشی منطقع حدود هزار تیم ورزشی باهم رقابت می کردند و فعالیت های موفقی داشتند. از همکاران آموزشی ام تشکر می کنم و 176نفر رتبه زیرهزار در منطقه داشتیم درحالیکه این هدف نبود. همکاران حوزه پشتیبانی که تلاش کردند تا اولین باشگاه پیشکسوتی در منطقه افتتاح شود و احداث پنج مدرسه از جمله تلاش های همکارانم در منطقه بود. همکاران حقوقی، همکاران ارزیابی و همکاران دیگر در منطقه کارهای بزرگی انجام دادند و امروز انسان بزرگی به عنوان مدیر این مجموعه در آموزش و پرورش منطقه11 انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار