معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری: یادگیری مهارت های زندگی از اهداف شورا های دانش‌آموزی است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با تشکیل شوراهای دانش‌آموزی مورد توجه قرار می گیرد.

کد مطلب: ۹۷۴۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:  یادگیری مهارت های زندگی از اهداف شورا های دانش‌آموزی است

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری دردهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی اظهار داشت: تحقق اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با دستان توانمند دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان فردا محقق می‌شود.

اودر ادامه افزود:ما با شوراهای دانش‌آموزی باید زمینه حضور دانش‌آموزان را در عرصه‌های مختلف پرورشی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فراهم کنیم.

او حضور فعال و موثر دانش‌آموزان در برنامه‌ها را در تحقق اهداف مجلس دانش‌آموزی تاثیرگذار دانست و گفت: دانش‌آموزان باید بدانند آنچه ما را برای زندگی آینده آماده می‌کند،صرفاً درس و دانش‌اندوزی نیست بلکه آنچه ما را برای زندگی سعادتمند آماده می‌کند تعلیم و تربیت تمام ساحتی و حضور فعال در تمام عرصه‌ها و ارتقای توانمندی و مهارت‌هاست.

قاسمی پور با اشاره به اینکه مجلس دانش‌آموزان از دل شوراهای دانش‌آموزی شکل می‌گیرد، بیان داشت: روحیه مطالبه‌گری دانش‌آموزان در ساختار بااخلاق، مودبانه، بااحترام و مهربانانه در عرصه‌های مختلف باید از اهداف شوراهای دانش‌آموزی باشد و آنچه دانش‌آموزان نیاز دارند و به عنوان دغدغه برای آنان مطرح است باید به مسئولان منتقل شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری بهبود رفتار فردی و اجتماعی و یادگیری مهارتهای زندگی را از دیگر اهداف شوراها و مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد و اذعان داشت: منتخبان در این شورا پل ارتباطی بین دانش‌آموزان و مدیریت مدرسه هستند تا نقطه نظر آنان را به اطلاع مسئولان برسانند و مدرسه حیات طیبه با تجلی حضور موثر دانش‌آموزان محقق شود.

دهمین دوره انتخبابات مجلس دانش آموزی در سالن جلال آل احمد(ص) اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ویژه دختران با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و مسئولین سازمان دانش‌آموزی و روسای شورای دانش‌آموزی مدارس ناحیه یک ری برگزار شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار