کارشناس توسعه پژوهش و فناوری آموزش و پرورش مروست

برنامه هفته پژوهش درمروست با شعار «پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین ،رونق تولید» برگزار خواهد شد

مروست (پانا) –"مهدی امینی"در گفتگو با خبرنگار پانا بااشاره به اینکه پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید.افزود: برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال با شعار «پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین ،رونق تولید» برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه هفته پژوهش درمروست  با شعار «پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین ،رونق تولید» برگزار خواهد شد

کارشناس توسعه پژوهش و برنامه ریزی اداره آموزش و پرورش مروست گفت:هفته پژوهش وفناوری از16آذر ماه آغاز میشود و تا 29آذر ادامه دارد.
"امینی"هفته پژوهش و فناوری را فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش وفناوری در کشور دانست و گفت: کلیه ذی نفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند.

"مهدی امینی" اهمیت فعالیت‌های پژوهشی را یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت شمرد و گفت:. موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه صنایع، کشاورزی، خدمات و... به گونه‌ای به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد و درواقع پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید .

وی خاطرنشان کرد: در این هفته پژوهش زنگ پژوهش با همکاری آموزش و پرورش منطقه در یکی از مدارس منطقه مروست به صدا در می آید.
کارشناس توسعه پژوهش آموزش و پرورش مروست اظهار داشت: همچنین در این هفته دانش آموزان مروستی میتوانند در دانشگاه منطقه حضور یابند و از نزدیک با روند آموزشی، پژوهشی و فناوری این مرکز آشنا شوند.
گفتنی است در پایان از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری از جمله (برگزاری مسابقه پژوهشی فرهنگیان ،روایت پژوهی ،بازدید از پژوهشسرای شهید فهمیده و تجلیل از دست اندرکاران آن مجموعه ) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار