رسانه ها نقش مهمی در تحقق اهداف نظام در لرستان دارند

خرم‌آباد(پانا) نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: رسانه ها نقش مهمی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به دولتمردان برای توسعه استان دارند.

کد مطلب: ۹۷۴۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها نقش مهمی در تحقق اهداف نظام در لرستان دارند

به گزارش پانا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار داشت: بدون وجود رسانه های صادق و رسانه هایی که از امکانات به روز برخوردار هستند رسیدن به اهداف مقدور نیست.

وی افزود: فعالیت های اصحاب رسانه عبادی می باشد چرا که رسالت تبلیغی را برعهده دارند و بسیاری از مردم براساس اطلاعات رسانه ها امور روزانه و حتی سالانه خود را تنظیم می کنند.

وی ادامه داد: رسانه ها باید به کمیت و کیفیت اخبار توجه کنند چرا که آثار مطلوب آن در جامعه نمایان می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: خرم آباد مرکز تدین و انقلابی گری است و باید رسانه ها به آن توجه کرده و در این راستا با نخبگان در قالب های مختلف گزارش تهیه کنند همچنین از جوانان خوش فکر در این راستا باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه مراقبت از جوانان نیاز به توجه دارد لذا راه های جذب آنان باید مورد بررسی قرار گیرد تصرح کرد: وظیفه ما در استان راهبری است که در این زمینه تشکیل هیات های اندیشه ورز در زمینه فرهنگی، تعمیق باورهای دینی، اقتصاد و اشتغال پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی برگزاری میزگردهای خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان در زمینه های مختلف را راهکاری مناسب برای توسعه استان عنوان کرد و تاکید کرد مباحث مطرح شده باید به سطح جامعه منتقل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار