ساخت اولین خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان متاهل توسط خیر اردبیلی

اردبیل (پانا)- ساخت اولین خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان متاهل توسط قدرت حاج‌نوری خیر اردبیلی در دانشگاه محقق اردبیلی کلید خورد.

کد مطلب: ۹۷۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت اولین خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان متاهل توسط خیر اردبیلی

عزیز حبیبی ، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم انعقاد توافق‌نامه ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی این دانشگاه گفت: این خوابگاه دانشجویی با زیربنای ۴۱۰ مترمربع در دو طبقه با ۱۴ واحد برای استفاده دانشجویان متأهل ساخته می‌شود.
او با تجلیل از اقدام ارزشمند این نیکوکار ارجمند در احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی، به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در ارتقای شاخص‌های رفاهی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه تاکید و بیان کرد: در دانشگاه محقق اردبیلی تاکنون اقدامی در خصوص احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی صورت نگرفته بود و این نخستین باری است که این حرکت باشکوه و خداپسندانه به همت یکی از نیک اندیشان خیر استان و بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی صورت می گیرد.
حبیبی با بیان اینکه اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی بخشی از مشکلات معیشتی دانشجویان را حل می­ کند، افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی دانشجویان در ارتقای کیفی مسائل آموزشی و پژوهشی دانشجویان بسیار مهم بوده و در این زمینه به کمک و مساعدت بیش از پیش خیرین محترم نیاز است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به افزایش تعداد دانشجویان متقاضی اسکان در داخل دانشگاه و کمبود شدید خوابگاههای دانشجویی و دغدغه­های خانواده‌ها و مسئولین برای اسکان دانشجویان در خوابگاه اشاره کرد و گفت: انتظار می رود خیرین محترم، دانشگاه محقق اردبیلی را به عنوان نماد آموزش عالی استان در ساخت خوابگاه­های دانشجویی یاری کنند.
قدرت حاج نوری که ساخت این خوابگاه را برعهده گرفته است، ضمن ابراز خوشحالی از تاسیس بنیاد حامیان دانشگاه و رویکرد دانشگاه در حرکت به سمت استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه آموزش عالی استان، در این خصوص گفت: وقف و انجام کارهای خیر در دانشگاه موجب میگردد افراد بیشتری به این کار روی بیاورند که این امر به بهبود هرچه بیشتر شاخصهای آموزشی و پژوهشی آموزش عالی کمک شایان میکند.
او هدف از ساخت خوابگاه متأهلی را ترویج سنت حسنه ازدواج و کاستن مشکل دانشجویان متأهل عنوان کرد و افزود: از جمله مشکلات عمده دانشجویان غیربومی، اسکان مناسب و تأمین خوابگاه می‌باشد تا در محیطی آرام، مناسب و بدون دغدغه به کسب علم و دانش بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار