مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

روز دانشجو روز استکبار ستیزی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: روز دانشجو روز استکبار ستیزی، عدالت خواهی، ظلم ستیزی و روز مقاومت و ایستادگی است.

کد مطلب: ۹۷۴۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
روز دانشجو روز استکبار ستیزی است

ابراهیم محمدی با گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ارومیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: روز دانشجو روز مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار و ایادی آن بوده است.

وی نگاه ویژه به دانشگاهها را ضروری دانست و گفت: نگاه ویژه ای از سوی دولتمردان همواره به دانشگاه‌ها وجود دارد چرا که متفکرین و مبتکرین جامعه در این مکان پرورش می یابند.

محمدی با بیان اینکه دانشجویان منتقل کننده فرهنگ اسلامی به جامعه هستند اضافه کرد: آنان می‌توانند با نقدهای همه جانبه و منصفانه پرچم دار فرهنگ غنی و اسلامی ایرانی باشند.

وی سند تحول بنیادین را سند اجرایی آموزش و پرورش کشور دانست و افزود: دانشجو معلمان سکان هدایت جامعه ای را در دست خواهند گرفت که از آن به عنوان جامعه دینی یاد می شود و مبنای اموزش این جامعه و تربیت آن و معیار تربیت مشخص است.

وی بیان کرد: معلمان باید بدانند که چه وظیفه خطیری در امر تربیت دارند و باید ما دانش اموزانی را تربیت کنیم که راستگو ، صادق و امانتدار باشند.

محمدی تسلط علمی به شغل و هنر معلمی را از ملزومات این حرفه مقدس دانست و افزود: معلمی را باید با عشق انجام داد چرا که در این صورت با فضایل دینی آمیخته خواهد شد و این هنر در هر فردی نمی تواند متجلی باشد.

در این آیین از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان ارومیه در رشته های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار