فولادوند: یکی از دلایل تراکم بالای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درتهران، توجه به مباحث درمان دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - گردهمایی روسای مناطق در محل مجتمع نظام مافی منطقه ۹، با حضور سیدجوادحسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس استثنایی، عبدالرضافولادوند، مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران و مدیران مناطق 19 گانه شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: یکی از دلایل تراکم بالای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درتهران، توجه به مباحث درمان دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در این گردهمایی فولادوند ضمن عرض خیرمقدم به حسینی، رئیس سازمان استثنایی کشور گفت: انشاالله با حضور شما گام‌های موثری در راه مدارس استثنایی برداشته شود. وی افزود: یکی از دلایل تراکم بالای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در شهر تهران، توجه به مباحث ویژه و درمان دانش‌آموزان است.

عبدالرضا فولادوند گفت: در پروژه مهر ۹۸،اداره استثنایی با تلاش و کوشش خود توانست کلاس های استثنایی را سامان دهد.

فولادوند افزود: شهر تهران نسبت به سایر استانهای دیگر، مشکلات ویژه دارد و آموزش و پرورش استثنایی هم مشکلات متفاوتی دارند. تهران به دلیل وجود مراکز درمانی، محل رجوع خانواده‌ها و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از سرتاسر کشوراست و به همین دلیل باعث بالا رفتن تراکم دانش آموزی در حوزه مدارس استثنایی شهر شده است، همچنان که مدارس عادی هم وضعیت خوبی از لحاظ تراکم ندارد.

فولادوند در ادامه افزود: تهران بحران بالاترین تراکم را دارد و تراکم دانش آموز در تهران ، ۳۳نفر است؛ در تهران در مورد فضای آموزشی نیز با مشکلات زیادی روبرو هستیم؛ سال آینده مشکلات ما شدیدتر خواهد بود یک‌سوم دانش‌آموزان اوتیسمی کشور در شهر تهران ساکن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار