مشاور وزیر آموزش و پرورش:

کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است

بوشهر(پانا)_مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین تنوع در محیط‌های یادگیری را به رسمیت شناخته گفت: در فصل هشت این سند وظیفه اجرای بر عهده همه دستگاه‌ها قرار داده شده است و انجام آن نیاز به عزم همگانی دارد.

کد مطلب: ۹۷۴۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است

عبدالرسول عمادی در همایش کشوری علمی و آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در تالار لیان بوشهر گفت : آسیب‌ها زمانی اجتماعی می‌شوند که از فردی عبور و در جامعه فراگیر و اشاعه پیدا می‌کند و به آسیب‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: وظیفه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر عهده جامعه است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 6 ساحت تربیتی داریم که در چهار دوره سه سال برنامه ریزی شده است.

وی بیان داشت: سند تحول بنیادین ما را به حصار محکم دعوت می‌کند که در آن زندان از خود مراقبت کنیم و اگر به درستی آن را درک کنیم می‌توانیم از آسیب‌هایی که متوجه ما است در امان باشیم.

عمادی بیان داشت: اسلام وظیفه تربیت را بر عهده خانواده قرار داده است و آموزش و پرورش نیز در کنار خانواده در امر تربیت به رسالت خود عمل می‌کند به همین جهت اگر محیط اجتماعی ناسالمی را داشته باشیم و دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی انجام ندهند خانواده نمی‌تواند فرزند خود را از آسیب‌ها مصون بدارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین تنوع در محیط‌های یادگیری را به رسمیت شناخته گفت: در فصل هشت این سند وظیفه اجرای بر عهده همه دستگاه‌ها قرار داده شده است و انجام آن نیاز به عزم همگانی دارد.

عمادی همگانی کردن امر تربیت و پیگشیری از آسیب‌هایی که دانش آموزان با آن مواجه هستند را از اهداف برگزاری این همایش دانست و ابراز داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عزم مجموعه وزارت آموزش و پرورش بسیار جدی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از سند تحول «یاریگران زندگی» رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار