رئیس کل دادگستری یزد: گام دوم انقلاب، زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

یزد(پانا)-رئیس‌کل دادگستری استان یزد، گفت: با اجرا نمودن بیانیه گام دوم انقلاب باید زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی شد و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن رساند.

کد مطلب: ۹۷۴۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل دادگستری یزد: گام دوم انقلاب، زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

" غلامعلی دهشیری "در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خاتم اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام خمینی(ره)، حوادث مختلف پس از انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت و رهبر معظم انقلاب، با مدیریت داهیانه و مدبرانه خود نیز فتنه‌های مختلف را در این سال‌ها از این کشور دور کردند.

وی افزود: حال باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، از دستاوردهای نظام اسلامی صیانت کرد و کشور را مهیای ظهور عادل عدالت‌گستر نمود.

این مقام قضائی تصریح کرد: مردم در تمام ادوار تاریخ انقلاب؛ نقش خود را در دفاع از کشور، نظام و انقلاب به‌خوبی ایفا کرده‌اند و در تمام صحنه‌ها اعم از دفاع مقدس، حوادث طبیعی و سایر مشکلات در میدان عمل بوده‌اند و این مدیران و کارگزاران نظام هستند که باید بهتر در میدان عمل خدمت به مردم باشند و نقش خود را ایفا نمایند.

وی مدیریت انقلابی را ضرورت شرایط امروز جامعه ذکر کرد و بیان داشت: مدیر تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فهیم، توانمند و فکور و کاراست و می‌تواند در مسیر ایجاد آرامش، آسایش و رفاه مردم گام بردارد.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، حوزه قضایی شهرستان خاتم را ازجمله حوزه‌های برتر استان از حیث صحت در استدلال و اتقان آراء و نظم در کار معرفی کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته کاهش ورودی پرونده، کاهش مانده و کاهش اطاله دادرسی در دادگستری این شهرستان رقم خورده است.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم از زحمات محمدمهدی مدرس زاده تجلیل و علی‌اکبر واعظ دادستان سابق شهرستان خاتم، به سمت رئیس دادگستری منصوب شد و سید جمال‌الدین طباطبائی نیز که سابقه کار قضائی در شهرستان مهریز را در پرونده دارد به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم معارفه گردید.

منبع خبرگزاری فارس یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار