«امیر حمزه زارع زاده» به عنوان شهردارجدید مهریز معرفی شد

یزد(پانا) - فرماندار مهریز:امیدواریم شهردار جدید نیز منشا خیرات و ادامه دهنده این راه با محوریت حل امور فرهنگی و شهری باشد تا شاهد ارتقا شاخص فنی در مهریز باشیم.

کد مطلب: ۹۷۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
«امیر حمزه زارع زاده» به عنوان شهردارجدید مهریز معرفی شد

فرماندار مهریز امروز در مراسم معارفه شهردار جدید این شهر ضمن قدردانی از شهردار پیشین و تبریک به «امیر حمزه زارع زاده» سکاندار جدید شهرداری، بیان کرد: شهرداران گذشته منشا خیر و تحول آفرینی در شهرستان بوده‌اند و امیدواریم شهردار جدید نیز منشا خیرات و ادامه دهنده این راه با محوریت حل امور فرهنگی و شهری باشد تا شاهد ارتقا شاخص فنی در مهریز باشیم.

«رضا زارع زاده» با تاکید بر قانون‌مداری و مردم‌داری برای اداره شهر، عنوان کرد: امید بر آن است که شهردار جدید با رعایت و عمل به قانون و مردم‌داری به صورت جهادی و شبانه‌روزی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شریف، فهیم و دیندار باغ شهر تاریخی مهریز شود چرا که اگر مردم ببیند مسئولان در حال تلاش برای رفاه آنها هستند، دلگرم شده و در کنارشان و حتی شاید جلوتر از آن‌ها برای آبادانی شهر قدم بر می‌دارند.

زارع زاده مهریزی با اشاره به نزدیکی به فصل انتخابات، افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مورد انتظار است که برای رسیدن به این مهم همت و تلاش شهردار و شورای شهر بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار در پایان نیز تاکید کرد: مسئولان باید با عمل به مر قانون در انتخابات برای جذب حداکثری مردم حضور یابند و به هیچ وجه سکوی هیچ فرد یا حزبی نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار