73 نفر از کاشان، داوطلب نمایندگی مجلس شدند

کاشان (پانا ) - فرماندار کاشان گفت: با توجه به پایان زمان ثبت نام برای شرکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، 73 نفر از شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ثبت نام کردند در حالی که این رقم برای دوره های دهم 46 نفر و برای دوره نهم 24 نفر بود.

کد مطلب: ۹۷۴۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
73 نفر از کاشان، داوطلب نمایندگی مجلس شدند

علی اکبر مرتضایی قهرودی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کاشان و آران و بیدگل، 67 نفر آقایان و شش نفر خانم بودند که این رقم برای دوره دهم 45 به یک و برای دوره نهم، 21 به سه بود.
وی در مورد میزان تحصیلات ثبت نام کنندگان افزود: برای این دوره از انتخابات، 63 نفر با مدرک کارشناسی ارشد، شش نفر با مدرک دکتری، یک نفر با تحصیلات کارشناسی و سه نفر هم طلبه حوزه هستند.
رییس ستاد انتخابات کاشان تصریح کرد: بیشترین تعداد از ثبت نام کنندگان با رقم 21 نفر در گروه سنی 36 تا 40 سال هستند، 15 نفر در گروه 46 تا 50 سال هستند. 12 نفر در گروه 30 تا 35 سال و 10 نفر نیز در گروه 41 تا 45 سال، همچنین هفت نفر در 51 تا 55 سال، پنج نفر در گروه 56 تا 60 سال، دو نفر در گروه 61 تا 65 و یک نفر هم بالاتر از 70 سال سن دارند.
وی گفت: گروه شغلی داوطلبان انتخابات یازدهم به صورت 22 نفر کارمند، 16 نفر فرهنگی، 12 نفر آزاد، هشت نفر بازنشسته، پنج نفر استاد دانشگاه، سه نفر پزشک، دو نفر روحانی ، یک نفر وکیل و چهار نفر از سایر گروههای شغلی هستند.
مرتضایی افزود: برای انتخابات مجلس یازدهم، 15 نفر ایثارگران هستند همچنین نه نفر از آنها سابقه داوطلبی انتخابات دوره های قبل را دارند که دو نفر آنها نیز در دوره های نهم و دهم به مجلس راه یافتند.
سمیع اله حسینی مکارم، معاون سازمان میراث فرهنگی و سرپرست شهرداری تهران، سید جواد ساداتی نژاد نماینده فعلی و عباسعلی منصوری نماینده دوره نهم از حوزه شهرستان کاشان از چهره های سرشناس این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار