بازدید مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل ضمن شرکت در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان از غرفه آموزش و پرورش در این نمایشگاه بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان

احمد ناصری در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت وگو با پانا ضمن تاکید بر اهمیت پژوهش در آموزش و پرورش اظهارداشت: این نمایشگاه در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ تحقیق و پژوهش، خلاقیت و نوآوری و مستندسازی تجربیات علمی- تربیتی بومی استان برگزار می شود، که پژوهشگران فرهنگی و دانش آموز نیز سهم بسزایی در پربار کردن محتوای این نمایشگاه دارند.

او با بیان اینکه پژوهش در جهان امروز به عنوان پایة پیشرفت معرفی شده است، تصریح کرد: تحقیق و پژوهش در جوامع کنونی یکی از اصلی ترین حرکت ها برای پیشرفت و اعتلای جامعه می باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: کارشناسان علوم تربیتی معتقدند در صورتی که کودکان مستعد در شرایط مناسب آموزش دیده و فعالانه در جریان یادگیری شرکت داشته باشند در آینده به مبتکران و نوآورانی مبدل خواهند شد

ناصری افزود: بنابراین باید پژوهش از همان دوران ابتدایی به کودکان آموزش داده شود تا در آینده شاهد تحقیقاتی کاربردی و پر بار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار