بحران استراماچونی و استقلال جدی‌تر شد

تهران (پانا) – با عدم حضور سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، موضوع جدایی زودهنگام او جدی‌تر از قبل شده است.

کد مطلب: ۹۷۴۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بحران استراماچونی و استقلال جدی‌تر شد

مشکلات مالی استقلال هر چند با ادعای امیر حسین فتحی مدیرعامل این تیم در حال کم شدن است، اما به نظر می‌رسید وعده‌های فتحی نتوانسته آندره‌آ استراماچونی را قانع کند و این مربی ایتالیایی از وضعیت موجود ناراحت و عصبانی است.

بدهی باشگاه استقلال به سرمربی ایتالیایی‌اش موضوعی است که از همان ابتدای حضور استراماچونی وجود داشت و حالا شکل جدی‌تری به خود گرفته به گونه‌ای که همسر استراماچونی با انتشار تصویری از این مربی ایتالیایی و نوشتن جمله کوتاه و مبهم « نمی‌توانم باور کنم » به شایعه جدایی این مربی بیشتر از قبل دامن زد.

البته علاوه بر مشکلات مالی، ظاهرا استراماچونی با شنیدن خبر حضور استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا عصبانی شده و این موضوع روی او تاثیر گذاشته است. ماجرا از این قرار است که پیش از حضور و عقد قرارداد با استقلال، مدیران این باشگاه به او گفته بودند که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان 2+2 است و استقلال در مرحله گروهی حضور خواهد داشت اما آخرین خبر کنفدراسیون فوتبال آسیا و رسیدن استقلال به پلی‌آف ظاهرا برنامه‌های او را بر هم زده است.

در چنین وضعیتی و در حالی که استقلال آماده دیدار با پیکان می‌شود، روز گذشته استراماچونی با لباس شخصی در تمرین استقلال حاضر شد تا ناراحتی‌اش را بروز دهد و امروز هم برای دومین هفته متوالی در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا نکرد.

گفته می‌شد استراماچونی در صورت حضور در نشست خبری قصد دارد حرف‌های مهمی را درباره باشگاه استقلال عنوان کند که با غیبت او فعلا این موضوع منتفی شد اما احتمالا پس از دیدار با پیکان، نشست خبری استراماچونی می‌تواند جنجالی باشد. البته به شرط اینکه تا عصر فردا مدیران باشگاه استقلال نتوانند بدهی استراماچونی را تصفیه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار