اجرای طرح یاوران نماز با شعار همه با هم یکدل و همراه درصفوف نماز جماعت مدرسه

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آمادگی مدارس شهرستان های استان تهران برای جذب روحانیون در راستای اقامه نماز مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یاوران نماز با شعار همه با هم یکدل و همراه درصفوف نماز جماعت مدرسه

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه بیان داشت: در راستای اجرای طرح یاوران نماز با شعار «همه با هم یکدل و همراه در صفوف نماز جماعت مدرسه» و بهره‌مندی از مشارکت مدیر مدرسه، مربی پرورشی، نماینده معلمان و اولیاء محترم و دانش‌آموزان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر نماز جماعت، تا کنون اسامی ائمه جماعت روحانی و فرهنگی جهت اقامه این فریضه الهی در مدارس استان از طریق سامانه همگام ثبت شده است.

او در ادامه اظهار داشت: هر منطقه با محوریت کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد، دفاتر ائمه جمعه، از ظرفیت روحانیون آن ارگان‌ها برای اقامه نماز بهره می‌گیرندو در صورت عدم تامین روحانی یکی از همکاران فرهنگی یا اولیاء محترم جهت اقامه نماز جماعت در مدرسه حاضر خواهند بود تا نقش الگویی اولیاء و مربیان در امر نماز بیش از پیش نمایان شود.

هاشمی تاکید کرد: مشارکت حداکثری در اعتلای نقش نماز در مدارس موجب پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و نیز خانه و مدرسه خواهد شد که جامعه از نعمت آن بهره‌مند خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار