برخورد قانونی و قاطع با تخلفات انتخاباتی انجام می‌گیرد

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و بدون حاشیه، از هر گونه تخلفات انتخاباتی جلوگیری کرده و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی و قاطع انجام می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۷۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قانونی و قاطع با تخلفات انتخاباتی انجام می‌گیرد

ناصر عتباتی در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و بدون حاشیه، از هر گونه تخلفات انتخاباتی جلوگیری کرده و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی و قاطع انجام می‌گیرد.

او افزود: رویکرد کنونی دستگاه قضایی رویکردی پیشگیرانه در تمامی حوزه‌ها بوده و از این رو طی ابلاغ دستورالعملی از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری کل کشور تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی تا روز اخذ رأی در سه محور اصلی به دادگستری‌های استان تبیین شده تا شاهد کم‌ترین تخلفات انتخاباتی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: نظارت بر فضای مجازی و رصد عملیات روانی دشمنان، مدیریت هدفمند فضای سایبری، آگاه‌سازی عمومی در خصوص جرائم انتخاباتی، تذکر به کاندیداهایی که تخلفات انتخاباتی داشته باشند و ... از جمله مواردی است که در این دستورالعمل جامع در ۵۴ بند ابلاغ شده است و می‌تواند نقشه راهی برای برگزاری انتخابات سالم و بدون تخلف باشد.

عتباتی گفت: تمام سعی و تلاش دستگاه‌های مربوطه بر این است که جرائم انتخاباتی به حداقل برسد و جرمی اتفاق نیفتد و البته اگر پس از تذکرات هم‌چنان شاهد تخلفاتی باشیم قطعا برخورد بازدارنده، قاطع و تأثیرگذار با متخلفان انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار