طراحی بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در نیشابور

نیشابور (پانا)- پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی سقف سوله ای به متراژ حدود دو هزار متر مربع در روستای قطن آباد نیشابور اجراشد که بزرگ ترین طراحی پرچم ایران است.

کد مطلب: ۹۷۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
طراحی بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در نیشابور

کارآفرین جوان نیشابوری در خصوص اجرای این طرح اظهارکرد: ما تمام تلاش مان این است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن پروژه هایمان را به اتمام برسانیم و در همین راستا عملیات برپایی این سوله ورزشی و اجرای سقف آن با طراحی پرچم، 27 روز کاری به طول انجامید.

امیر استیری افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی، احداث سالن ورزشی روستای قطن آباد با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال درنیشابور کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: این سالن در مرکزیت دهستان مازول قرار گرفته است که این سبب شده تا علاوه بر جمعیت 2 هزار و 500 نفری روستای قطن آباد، جوانان 90 روستای دیگر این دهستان نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

استیری یادآورشد:در راستای اقدامات دولت برای توجه به مناطق کم برخوردار این طرح اجرایی شده است که امیدواریم با بهره برداری از آن شاهد توزیع عادلانه امکانات ورزشی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی باشیم.

کارآفرین جوان نیشابوری تصریح کرد: این سوله با ابعاد 56*32 طراحی شده است که ما با استفاده از امکانات موجود، پرچم کشور عزیزمان ایران را بر روی سقف این سوله به متراژ حدود دو هزار متر مربع اجرا کردیم که بزرگ ترین طراحی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار